محمود حسنی دیلمی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: پیش بینی می شود که خانواده ها امسال چهارشنبه سوری را بیشتر مدیریت کنند و حوادث خطرناک ایجاد نخواهد شد ولی این آتش نشانی با تمام تجهیزات و نیروها برای مقابله با رخدادها و حوادث احتمالی در آماده باش بسر می برد.
وی اظهارداشت: امیدواریم چهارشنبه سوری ای دور از حواث و خشونت و با آرامش برگزار شود که آتش نشانان لاهیجان هم تا پایان مراسم در کنار خانواده خواهند بود .
وی خاطرنشان کرد: مراسم چهارشنبه سوری سال گذشته شهر لاهیجان حوادثی نظیر مجروحیت چند تن را در برداشت و امیدوارم امسال اینچنین نباشد .
رییس آتش نشانی لاهیجان با توصیه به خانواده ها و جوانان گفت: جوانان و نوجوانان سرمایه های کشور هستند و نباید با دست زدن به حوادث خطرساز دچار آسیب های بدنی شوند.
وی افزود: جامعه و خانواده ها نباید اجازه دهند که جوانان آنها به کارهای پر خطر آتش بازی دست بزنند و این جشن دوستی و زیبای باستانی را با حوادث تلخ همراه کنند.
دیلمی یادآورشد: امسال دانش آموزان برخی مدارس بطور خودجوش با آتش نشانان این شهر هم پیمان شدند تا از خریداری مواد خطرناک دوری کنند و چهارشنبه سوری خوب و بی خطری را در کنار خانواده هایشان سپری نمایند
وی اظهارداشت: آتش نشانان شهر لاهیجان با حضور در مدارس مقاطع مختلف شهر دانش آموزان را با نحوه صحیح پیشگیری و مقابله با خسارت ناشی از بی احتیاطی در منزل و مدرسه و همچنین خطرات ناشی از خریداری مواد محترقه آشنا کرده اند.
آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان دارای 2 ایستگاه مستقل و مجهز با هفت دستگاه خودروی عملیاتی 2 هزار و 700 تا هشت هزار لیتری و دارای یک دستگاه تانکر آب 12هزار لیتری است .
شهر لاهیجان در 40 کیلومتری شرق مرکز گیلان رشت قرار دارد.
خبرنگار : فرهاد نظرپور ** انتشار : نصراله ابراهیمی
6029/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.