رئیس هیات کبدی استان گیلان روز دوشنبه گفت: خوشبختانه هر 2 تیم کبدی بانوان و آقایان گیلان با درخشش در مسابقات لیگ دسته اول کشور ، توانستند جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کنند.
حسین میربلوک در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس و در جریان رقابت های کبدی لیگ بانوان کشور که در تهران جریان داشت ، تیم کبدی بانوان گیلان با درخشش در این رقابت ها ، موفق شد به لیگ برتر صعود کند .
وی اظهار کرد: در رقابت های کبدی قهرمانی لیگ دسته اول بانوان کشور 9 تیم حضور داشتند که سرانجام تیم کبدی بانوان گیلان توانست جواز حضور در رقابت های لیگ برتر را کسب کند.
وی ادامه داد: همچنین تیم کبدی آقایان گیلان نیز در رقابت های لیگ دسته اول کشور که در قزوین برگزار شد ، موفق شد به رقابت های لیگ برتر صعود کند.
رئیس هیات کبدی استان گیلان خاطرنشان کرد: تیم کبدی آقایان گیلان نیز با هشت تیم در این مسابقات به رقابت پرداخت که در نهایت توانست به لیگ برتر راه یابد.
میربلوک اضافه کرد: امیدواریم که هر 2 تیم کبدی آقایان و بانوان استان گیلان بتوانند در رقابت های کبدی لیگ برتر سال آینده نیز بدرخشند و سهمیه خود را در این مسابقات حفظ کنند.
در استان گیلان نزدیک به یکصد ورزشکار به صورت سازمان یافته در رشته ورزشی کبدی ، در 2 بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مختلف فعالیت دارند.
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.