به گزارش روز شنبه خبرنگار ایرنا ، تیم فوتبال سپیدرود رشت هم اکنون در صدر جدول رقابت های لیگ دسته اول قرار دارد و اگر بتواند در هفته بیست و هشتم نیز برابر حریفش به برتری برسد ، سال را با صدرنشینی به اتمام خواهد رساند.
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته بیست و هشتم از رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، عصر دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه شهید عضدی رشت میزبان تیم راه آهن است.
با توجه به شرایط جدول و تساوی خانگی تیم سپیدرود رشت در دیدار قبلی خود برابر وحدت یزد ، کادر فنی و بازیکنان این تیم فقط به کسب پیروزی برابر راه آهن فکر کی کنند و به طور حتم تیم سپیدرود رشت با ترکیبی هجومی مقابل راه آهن صف آرایی خواهد کرد.
تیم سپیدرود رشت که فصل گذشته از لیگ دسته دوم به لیگ دسته اول صعود کرده تاکنون نتایج بسیار خوبی را در این مسابقات کسب کرده و در حضور تیم های متمول و مطرح ، توانسته صدر جدول را تاکنون در اختیار خود بگیرد و در اکثر هفته ها نیز، صدرنشین این مسابقات بود.
این در حالی است که تیم فوتبال سپیدرود رشت همچنان با مشکلات مالی و مدیریتی دست و پنجه نرم می کند چون این تیم مالک ندارد و به همین دلیل مسئولان اداره ورزش و جوانان گیلان و همچنین هیات فوتبال این استان به دنبال مالکی برای این تیم پرطرفدار هستند.
البته تیم فوتبال سپیدرود رشت می خواهد با پیروزی برابر راه آهن ، علاوه بر تداوم صدرنشینی خود در جام آزادگان ، عیدی خوبی نیز به طرفدارانش بدهد که تاکنون این تیم را تنها نگذاشتند و همچنین به عنوان پرطرفدارترین تیم لیگ دسته اولی نیز شناخته شده است.
از طرف دیگر با توجه به فشردگی امتیازات در صدر جدول ، تیم فوتبال سپیدرود رشت این خطر را احساس کرده که در صورت لغزش در دیدارهای خانگی خود ، صدرنشینی اش را به رقبای قدرتمندی همچون ملوان انزلی ، گل گهر سیرجان و پارس جنوبی جم خواهد سپرد و این تیم ها نیز منتظر لغزش تیم سپیدرود هستند تا بتوانندخود در صدر جدول جای بگیرند و به رقابت های لیگ برتر صعود کنند .
تا پایان هفته بیست و هفتم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور ، تیم سپیدرود رشت با کسب 48 امتیاز در صدر جدول قرار دارد ، تیم گل گهر سیرجان با کسب 47 امتیاز دوم است ، ملوان انزلی با کسب 46 امتیاز در رتبه سوم قرار دارد و تیم پارس جنوبی جم نیز با کسب 45 امتیاز و یک مسابقه کمتر، در رتبه چهارم است.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، 18 تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند .
خبرنگار: حسین مجرد ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7285/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.