ناخدا یکم عرشه و ستاد احمد رضا باقری روز سه شنبه در حاشیه بدرقه ناوگروه اعزامی به کشور روسیه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اهمیت استفاده هموطنان از کالای ایرانی اظهار کرد: باید یکایک مسئولان در سیاست گذاری و برنامه های کاری خود درقسمت های مختلف سازمانی ، استفاده از کالای ایرانی را به عنوان الگوی پرسنل زیر مجموعه ، درراستای فرهنگ سازی دراین زمینه در دستور کار خود قرار دهند.
وی با اشاره به وجود فرهنگ استفاده از کالای ایرانی در بین کارکنان نیروی دریایی افزود : باید همگان با خرید کالای تولیدی کارخانجات ایرانی ، همواره یاریگر میهن اسلامی در مسیر توسعه اقتصادی باشیم.
ناخدا یکم باقری تصریح کرد: ناوشکن دماوند مصداق بارزی از تولید کالای صد در صد ایرانی توسط پرسنل توانمند میهن اسلامی است که موجبات افتخار به دستاورد مهم نظامی و مایه اقتدار در منطقه ، به دست غیور مردان ایران اسلامی را فراهم آورده است.
وی با تاکید براینکه استفاده از کالای با کیفیت حق مشتری است تصریح کرد: وظیفه تولید کنندگان ، عرضه کالای با کیفیت به مصرف کننده است و مردم نیز در صورتی که احساس کنند کالایی قابلیت رقابت با کالای مشابه خود را ندارد با صبر بیشتر باید فرصت افزایش کیفیت آن محصول را تا رسیدن به نقطه مطلوب به تولیدکنندگان بدهند.
فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد:تولید کنندگان نیز باید همواره افزایش بهبود کیفیت کالای تولیدی خود را مد نظر قرار داده و در قبال مشتریان خود احساس مسئولیت بیشتری داشته باشند.
به گزارش ایرنا، تجربه کشورهای موفق در رونق اقتصاد و اشتغال نشان می‌دهد خرید کالاهای باکیفیت تولید داخلی می‌تواند با افزایش تقاضا، ظرفیت تولید را بالا برده و در نتیجه فضای بسیار مناسبی برای توسعه‌ و بهبود روز افزون صنایع داخلی و خروج از رکود و افزایش اشتغالزایی را فراهم کند.
رهبر معظم انقلاب تاکنون بارها درباره اهمیت خرید کالای ایرانی تاکید کرده‌اند: مصرف (کالای) داخلی، تولید داخلی را افزایش می‌دهد؛ تولید داخلی که افزایش پیدا کرد ... بیکاری برطرف می‌شود؛ تولید که رونق بگیرد، یعنی تورم کم بشود، گرانی کم بشود، اشتغال افزایش پیدا کند؛ اینها همه به هم متصل است؛ یک سر این قضیه دست ما مردم است، که مصرف خودمان را چگونه انتخاب کنیم.
دولت یازدهم نیز تاکنون اقدامات زیادی برای تحقق اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولید داخل و رونق اقتصادی انجام داده‌است که از جمله آنها می‌توان به بسته خروج از رکود اشاره کرد.
رئیس جمهوری هدف از این اقدامات را رونق تولید و افزایش فرصت‌های شغلی با استفاده از نیروی کار ایرانی اعلام و بر ضرورت فرهنگ‌سازی برای خرید کالاهای با کیفیت ایرانی تاکید کرده است.
معاون اول رئیس جمهوری نیز به عنوان متولی اجرای اقتصاد مقاومتی در دولت، تاکید کرده برای ماندگار شدن اقتصادمقاومتی خرید کالای ایرانی باید جزئی از فرهنگ مردم شود و مردم کشور به خرید کالای داخلی و تولیدات ایرانی افتخار کنند.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع است.
خبرنگار : رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.