معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندرانزلی شامگاه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد : با گزارش مردمی به 125 درخصوص وقوع تصادف در محدوده روستای کوچک محله در کیلومتر 15 جاده انزلی به رضوانشهر تیم امداد و نجات و واکنش سریع بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.
علیرضا جعفرزاد راد افزود: متاسفانه بر اثر شدت تصادف خودروی پرادو با زن میانسال حدود 48 ساله ، عابر پیاده در دم جان باخت .
وی یادآورشد : علت حادثه از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در دست بررسی است .
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرستان بندرانزلی همچنین به وقوع تصادف بین 2 خودروی سواری در همین محور اشاره و اظهار کرد: این تصادف نیز بین 2 خودروی پراید و 206 در محور غرب شهرستان انزلی و در محدوده روستای سنگاچین رخ داده است.
جعفر زاد راد افزود: خوشبختانه این تصادف صدمات جانی در پی نداشته و تنها به خودروها آسیب وارد شده است.
به گزارش خبرنگار ایرنا ، این چندمین تصادف خونین در محورهای غرب شهرستان انزلی و در مسیر انزلی تا کپورچال در طول امسال است که متاسفانه منجر به مرگ چندین نفر از هموطنان شده و با توجه به اینکه نسبت به محورهای غرب شهرستان در مقایسه با جاده های خروجی شرقی بندرانزلی ، توجه کمتری صورت گرفته لازم است که مسئولان شهرستان بندرانزلی و استان ، برای جلوگیری از تکرار چنین اتفاقاتی چاره ای بیاندیشند تا با وقوع تصادفاتی از این دست شب عید خانواده ها به عزا تبدیل نشود.
بندرانزلی در40کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7471/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.