به گزارش عصر پنجشنبه واحد اطلاع رسانی پلیس گیلان به ایرنا، رئیس پلیس راه استان از توقیف یک دستگاه سواری ام وی ام با 62 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در محور تالش به صومعه سرا خبر داد.
سرهنگ حسین محمدپور گفت:‌ در راستای برخورد با خودروهای دارای خلافی بالا، ماموران پلیس راه استان یک دستگاه سواری ام وی ام را در محور تالش به صومعه سرا جهت بررسی متوقف کردند.
وی افزود: ‌در استعلام صورت گرفته از سامانه تخلفات رانندگی مشخص شد این خودرو دارای 62 میلیون و 900 هزار ریال جریمه پرداخت نشده و 136 فقره تخلف است.
وی بیشتر تخلفات این راننده را نبستن کمربند ایمنی ذکر کرد.
فرمانده نیروی انتظامی صومعه سرا نیز از توقیف یک دستگاه خودرو 206 با بیش از 16 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ اردشیر آقاجانی گفت: ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در اجرای طرح برخورد با تخلفات حادثه ساز یک دستگاه خودرو 206 را به علت تخلف رانندگی متوقف کردند که در استعلام صورت گرفته از سامانه تخلفات ناجا، مشخص شد این خودرو دارای 16 میلیون و 650 هزار ریال جریمه پرداخت نشده و 58 فقره تخلف است.
وی بیشترین تخلفات این راننده را سرعت غیرمجاز عنوان کرد.
فرمانده نیروی انتظامی لاهیجان نیز بیان داشت: در راستای طرح برخورد با خودروهای دارای خلافی بالا، ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان یک دستگاه سواری زانتیا را برای بررسی متوقف کردند.
سرهنگ قاسمی افزود: در استعلام صورت گرفته از سامانه تخلفات، مشخص شد این خودرو دارای 28 میلیون و 300 هزار ریال جریمه پرداخت نشده و 92 فقره تخلف است.
وی بیشترین تخلفات این راننده را نیز سرعت غیرمجاز ذکر کرد.
شهرستان های صومعه سرا و لاهیجان به ترتیب در 25 کیلومتری غرب و 40 کیلومتری شرق مرکز استان گیلان قرار دارند.
7294/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.