به گزارش دوشنبه شب روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری گیلان به ایرنا، فرزاد توکلی در این رابطه افزود: با امضای تفاهم نامه ای، توسعه زیرساخت ارتباطی و اینترنتی مجتمع های مسکن مهر استان شروع شد.
وی امضای تفاهم نامه سه جانبه را بین اداره کل آی سی تی استان، اداره کل راه و شهرسازی استان و شرکت توسعه فناوری ارتباطات پارسارگاد آریان (فناپ) عنوان و تصریح کرد: واگذاری تلفن خانگی، اینترنت پرسرعت و سرویس های متنوعی به مجتمع های مسکن های مهر استان گیلان از مفاد این تفاهم نامه است.
توکلی افزود: این تفاهم نامه در جهت سرمایه گذاری، تأمین و توسعه زیرساخت شبکه ارتباطی و اینترنتی در محدوده مجتمع های مسکن مهر استان ، به منظور راه اندازی امکانات و ارائه خدمات تلفن ثابت و اینترنت پرسرعت به ساکنان مجتمع های مسکن مهر در راستای تحقق شهر و شهروند هوشمند در استان منعقد شده است.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات گیلان ؛ برخورداری از تلفن خانگی، اینترنت پرسرعت و سرویس IPTV و سرویس های ارزش افزوده را به عنوان دستاورد این تفاهم نامه برای استان برشمرد و گفت: در فاز نخست مقرر شد نسبت به واگذاری خدمات ذکر شده برای پنج هزارو 400 واحد از مسکن های مهر در شهر رشت تا پایان سال جاری اقدام و در فاز بعدی مابقی واحدهای مسکن مهر در شهرستان های آستانه اشرفیه، لوشان، رستم آباد، منجیل و رشت در دستور کار قرار گرفته است.
توکلی خاطرنشان کرد: در اختیار قرار دادن فضای مورد نیاز برای نصب تجهیزات، هماهنگی با دستگاه های اجرایی به منظور تسهیل در روند اجرای تعهدات، بررسی مجوزهای لازم در خصوص ارائه سرویس های تعهد شده و تعیین سطح کیفیت خدمات از تعهدات اداره کل آی سی تی و راه و شهرسازی استان در این تفاهم نامه است.
به گزارش اداره کل روابط عمومی راه و شهرسازی گیلان به ایرنا، در اجرای تفاهم نامه اداره کل راه و شهرسازی گیلان متعهد می شود تا تمامی امکانات مورد نیاز جهت نصب تجهیزات را در چارچوب قوانین و مقررات در اختیار طرفین قرار دهد.
74 هزار و 643 واحد مسکن مهر در گیلان وجود دارد .
افزون بر پنج میلیون و 126 هزار سیم کارت در گیلان واگذار شده که از این تعداد، دو میلیون و 918 هزار و 129 سیم کارت هم اکنون فعال است.
خبرنگار:مریم سلیمانی ** انتشار : نصراله ابراهیمی
7296/6070
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.