از ۶۲۷ واحد مسکونی ثامن الائمه (ع) در مسکن مهر رشت، ۴۴۱ واحد به متقاضان تحویل شد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان اعلام کرد : از ۶۲۷ واحد مسکونی ثامن الائمه (ع) در مسکن مهر رشت، ۴۴۱ واحد به متقاضان تحویل شد.

به گزارش جماران، محمد اکبرزاده شامگاه دوشنبه در جلسه شورای مسکن شهرستان رشت در فرمانداری افزود: تاکنون فاز ۱ و ۲ واحد مسکونی ثامن الائمه (ع) در مسکن مهر رشت به بهره برداری رسیده و تحویل شده است.

وی با بیان اینکه بقیه واحدهای مسکونی در فاز ۳ به تعداد ۱۸۶ واحد در حال ساخت است، اظهار داشت: این واحدها تاکنون از ۹۴ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار هستند.

مدیرکل بنیاد مسکن گیلان بیان داشت: با توجه به اینکه واحدهای مسکن مهر باید تا پایان شهریور امسال به بهره برداری برسد  کار برای اتمام واحدهای یاد شده به سرعت در حال انجام است.

وی اظهار داشت: برای اتمام ۱۸۶ واحد در مسکن مهر رشت مجبور شدیم ۲ قرارداد به مبلغ یکصد و ۳۰ میلیارد ریال ببندیم ضمن اینکه پیش بینی شده تا یکصد و ۷۰ میلیارد ریال این رقم برسد.

وی با بیان اینکه مطالبات پیمانکار نیز از ما حدود ۸۵۰ میلیارد ریال است تصریح کرد: جامعه هدف این واحدها؛   وضعیت اقتصادی خوبی ندارد و همه از جوامع کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و سایر اقشار ضعیف که تحت پوشش هیچ نهادی نیستند می باشد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان گیلان خاطر نشان کرد: برای اتمام ۱۸۶ پروژه مسکن مهر نیازمند همکاری ویژه هستیم تا این واحدها هر چه سریعتر به اتمام برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.