به گزارش خبرنگار ایرنا، بهراد زاکری غروب روز چهارشنبه در جلسه شورای اسلامی رشت افزود: ضروریست تا با تهیه آیین نامه ویژه ای انتصابات در شهرداری رشت ساماندهی شود.

وی اظهار داشت: انتصابات در شهرداری رشت همیشه حرف و حدیث داشته باید با تهیه آیین نامه انتصابات در شهرداری رشت با درگرفتن شرایطی برای انتصاب یک فرد، این موضوع را جمع کنیم.

وی در ادامه سخنانش با بیان اینکه موضوع نحوه اضافه کاری پرسنل شهرداری رشت را در شورا تصویب کرده ایم و اضافه کاری ها باید بر آن اساس در نظر گرفته شود، اضافه کرد: برای اضافه کاری در شهرداری رشت کف ٩٠ ساعت در نظرگرفته شده و بقیه اضافه کاری به ارزشیابی مدیر از کارمند بستگی دارد.

رییس کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی کلانشهر رشت خاطر نشان کرد: مدیران شهرداری برای کارکنانی که ارتباط با مجموعه یا فردی دارند ، اضافه کاری بیشتری در نظر می گیرند و حق پرسنل دیگر که زحمات زیادی می کشند، نادیده گرفته می شود.

در این جلسه ابهام ۱۱ میلیارد تومانی در مناقصه سازمان پسماند درباره خط تولید کارخانه کود "پروژه افزایش ظرفیت کارخانه کود آلی رشت " توسط یکی از اعضای شورا مطرح شد.

اسماعیل حاجی پور رییس شورای اسلامی رشت در این جلسه گفت: به محض مطلع شدن این مسئله دستور توقف این مناقصه را دادم تا بررسی های لازم انجام شود.

فاطمه شیرزاد رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت نیز در این جلسه گفت: یادمان شهدای بوستان ملت و مسکن مهر باید هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

در این جلسه اعضای شورا با پیشنهاد ناصر حاج محمدی شهردار کلانشهر رشت برای انتصاب "کریم سرپرست "به عنوان سرپرست مدیر مالی شهرداری این کلانشهر موافقت کردند.

شورای اسلامی کلانشهر رشت، ١١ عضو دارد.

کلانشهر رشت دارای حدود ٧٠٠ هزار نفر جمعیت ثابت است که در طول شبانه روز به یک میلیون و ٢٠٠ هزار نفر می رسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.