به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله رسول فلاحتی امروز (شنبه) پس از جلسه ویدئو کنفرانس با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به برگزاری سومین جلسه ویدئوکنفرانس با حجت الاسلام محمدجواد حاج علی اکبری، اظهار کرد: مطالب بیان شده در ویدئو کنفرانس مذکور بر چهار محور استوار بود.

وی به قدردانی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور از امامان جمعه به ویژه نمایندگان محترم ولی فقیه در اجرای رزمایش مواسات در استان‌ها اشاره کرد و افزود: موضع دوم ویدئوکنفرانس مذکور مربوط به نظام آموزشی و محتوایی در این عرصه بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه مباحث معارفی در عرصه تبلیغ رسانه‌ای و معارف سومین موضوع برگزاری ویدئو کنفرانس با رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور بود، تصریح کرد: موضوع چهارم اقامه نمازهای جمعه بود که با سفید اعلام شدن وضعیت استان‌ها و شهرها توسط متولیان مربوطه، به مرور نمازجمعه در مناطق مختلف کشور اقامه می‌شود.

آیت الله فلاحتی به وضعیت استان گیلان در اقامه نماز جمعه اشاره کرد و گفت: امیدواریم پس از اعلام سفید شدن وضعیت ویروس کرونا در استان، خبرهای خوشی درباره اقامه نمازجمعه در گیلان داشته باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.