محمد مهدی قربانیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه ثبت نام برای شرکت در این دوره از مسابقه ها تنها از طریق فضای مجازی امکان پذیر است، اظهار داشت: علاقه مندان برای شرکت در چهل و سومین دوره مسابقه های قرآن کریم می توانند از طریق مراجعه به سایت ww.my.oghaf.ir اقدام به ثبت نام کنند.

وی خاطر نشان کرد: زمان برگزاری مسابقه های مرحله شهرستانی سی و سومین دور مسابقه های قرآن کریم در فاصله زمانی ۲۴ خرداد تا ۲۷ تیرماه تعیین شده که در شهرستان های مختلف طبق زمانبندی انجام می شود.

وی با بیان اینکه مسابقه های استانی نیز حد فاصل اول مرداد تا ۲۱ شهریور برگزار می‌شود، اضافه کرد : مطابق مرحله شهرستانی طبق شیوه نامه سال جاری و همانند روال ۲ سال گذشته در ۵ منطقه "هر منطقه متشکل از چند شهرستان" برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان گیلان اظهار داشت: سی و سومین دوره مسابقه های قرآن کریم،  در ۱۰ رشته حفظ ۵ جزء، ۱۰ جز، ۲۰ جز، حفظ کل  قرائت ترتیل و تحقیق، اذان و دعا خوانی، همسرایی و همخوانی و تفسیر قرآن کریم برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رشته دعا خوانی مرحله شهرستانی ندارد و موارد آزمون در مرحله استانی از دعای کمیل، ندبه و دعای ایام هفته خواهد بود، اظهار داشت: مسابقه های دعا خوانی همزمان با رقابت های استانی قرآن کریم ضبط شده و به مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف ارسال و داوری خواهد شد.

رئیس اداره امور قرانی اوقاف و امور خیریه گیلان بیان داشت: راه یافتگان به مرحله کشوری از مناجات های ۱۵ گانه امام سجاد(ع) و مناجات شعبانیه و ابوحمزه ثمالی در مهرماه ۹۹ به رقابت می پردازند، ضمن اینکه آزمون رشته تفسیر در مرحله استانی از سوره مریم و در مرحله کشوری از سوره مریم و طاها براساس تفسیر نمونه و صفوه التفاسیر انجام می شود.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.