انزلی از نخستین شهرهای درگیر شیوع بیماری کرونا در کشور بود و بیمارستان این شهر ساحلی دو تن از درمانگران خود دکتر سیامک دیوشلی متخصص اطفال انزلی و  تهمینه ادیبی سرپرستار بخش اورژانس را در راه مبارزه با این بیماری از دست داد.

۳۳۵ نفر از ابتدای شیوع کرونا در بیمارستان شهید بهشتی انزلی بستری شدند و متاسفانه با وجود تلاش نیروهای درمانی ۱۱۷ نفر جان خود را از دست دادند . همچنین حدود ۲۱۵ نفر پس از درمان ترخیص شدند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان انزلی دکتر عارف عابدین نجفی رییس شبکه بهداشت و درمان انزلی در این آیین گفت : اجرای این مراسم به معنای جشن پایان کرونا در انزلی نیست.

وی اظهار داشت: انزلی همچنان در وضعیت هشدار کرونا قرار دارد . در حال حاضر فقط از وضعیت قرمز خارج شده ایم و هنوز وضعیت سفید نشده است و در صورت رعایت نکردن مردم دوباره به وضعیت قرمز باز می گردیم .

وی خاطرنشان کرد: از عموم شهروندان درخواست داریم  برای این که زحمات کادر درمان بندرانزلی هدر نرود همچنان خود مراقبتی و رعایت بهداشت فردی و فاصله گذاری اجتماعی را به بهترین شکل ممکن داشته باشند تا انشاءالله جشن پایان کرونا در انزلی را شاهد باشیم .

دکتر نجفی افزود:لطفا برای اهمیت سلامت خود و خانواده هایتان همچنان جز موارد ضروری از خانه هایتان خارج نشوید.

بیمارستان شهید بهشتی انزلی با داشتن  ۱۷۲ تخت (۱۲۰ تخت فعال ) بزرگترین مرکز درمانی غرب گیلان است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.