به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا محسنی عصر شنبه در جلسه مقابله با کرونا در فرمانداری فومن اظهار کرد: مجموعه مصوبات ستاد ملی و استانی در سطح شهرستان با کمک دستگاه‌های اجرایی و اتاق اصناف به خوبی اجرایی شده است.

وی ضمن قدردانی از همکاری مجموعه بازار برای طرح فاصله گذاری اجتماعی در شهرستان فومن، افزود: با توجه به دستور العمل جدید در این طرح، تردد بین شهری خودروها در شهرستان فومن بلامانع است.

فرماندار فومن با بیان اینکه ورود خودروها با پلاک غیر بومی همچنان ممنوع است، گفت: کرونا هنوز تمام نشده و مردم و اصناف باید بر اساس پروتکل‌های بهداشتی عمل کنند.

وی با اشاره به اینکه طرح فاصله گذاری هوشمند در راستای مقابله با شیوع کرونا ادامه دارد، تصریح کرد: حساسیت هنوز وجود دارد حفظ سلامت و جان مردم بیشتر هر چیز دیگر برای ما مهم است.

محسنی با بیان اینکه طرح فاصله اجتماعی هوشمند در دو گروه پر خطر و کم خطر تقسیم بندی شده است، بیان کرد: آنچه که در دستور العمل آمده باید اجرا شود. هر مصوبه‌ای که در سطح ملی ابلاغ شود باید بومی سازی آن صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی که مجدداً شروع به فعالیت کرده اند رعایت پروتکل بهداشتی در دستور کار قرار دهند، افزود: فعالیت مشاغل پر خطر همچنان ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد قانونی با آنها صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.