گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که فرماندار این شهرستان روز شنبه در بازدید از رزمایش ضدعفونی معابر توسط یگان های رزمی در مرکز این شهرستان گفت: یگان جنگ‌ نوین ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از تجهیزات رفع آلودگی معابر و اماکن عمومی وارد میدان کار شده است.
سید عیسی مهدوی افزود: اقدامات نیروهای نظامی، بسیجی و همراهی مردم در مقابله با کرونا نشان داد که ایرانیان در روزهای سخت در کنار هم هستند و گندزدایی معابر و محلات همچنان ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در سایه هدایت های مقام معظم رهبری و تلاش های دولت و نیروهای نظامی و همراهی مردم اقدامات موثری در مقابله با کرونا انجام و نتایج مثبتی حاصل شد، اما کار هنوز تمام نشده و باید مسیر را برای مهار کامل ویروس کرونا ادامه دهیم.

 ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۲۰۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.