به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی ظهر دوشنبه در دفتر نماینده ولی فقیه در استان گیلان با امیر سرتیپ حسن علیپور معاون آماد و پشتیبانی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران و امیر سرتیپ بابک جمالی فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله فلاحتی در این دیدار ضمن تبریک اعیاد شعبانی و فرارسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در ۱۲ فروردین پایه گذاری شد.

وی با بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران به یک قدرت در دنیا تبدیل شده است، گفت: استکبار جهانی برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران از همه ابزارهای خود استفاده کرده و خواهد کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در ادامه با اشاره به دستاوردهای ۴۱ ساله انقلاب اسلامی، تأکید کرد: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی برای توسعه معنوی جامعه به شمار می‌رود که باید قدردان این نعمت باشیم.

وی به شیوع ویروس کرونا و بسیج همه امکانات در کشور برای مقابله با این بیماری اشاره کرد و ادامه داد: نیروهای مسلح به ویژه نیروی زمینی ارتش اقدامات خوبی در این زمینه انجام داده اند.

آیت الله فلاحتی ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده برای مبارزه با ویروس کرونا از سوی ارتش در استان گیلان، گفت: تلاش‌ها صورت گرفته توسط این نیرو سبب شده امروز گیلان شرایط مطلوبی در زمینه مقابله با این ویروس در سطح کشور داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.