گزارش روابط عمومی فرمانداری تالش حاکی است که سید عیسی مهدوی روز شنبه در بازدید از ورودی شهرهای اسالم و حویق تالش اظهار کرد: زنجیره شیوع کرونا با خودداری از تشکیل اجتماعات در پارک ها، بازارها و گردشگاه ها قطع خواهد شد و محدودیت های رفت و آمد باید ادامه داشته باشد.

وی ادامه داد: تیم های کنترل ورودی های شهرستان شامل عوامل پلیس راه، نیروی انتظامی، سپاه و جمعیت هلال احمر در ایست بازرسی ها مستقر شده اند و تا اطلاع ثانوی از تردد خودروهای غیربومی جلوگیری می شود.

فرماندار تالش بیان کرد: همه تفرجگاه ها و مناطق گردشگرپذیر تالش تعطیل و پذیرش مهمان و مسافر در آنها ممنوع است و دستگاه های ذیربط در این راستا همکاری کنند.

ویروس کرونا جزو خانواده بزرگی از ویروس‌ها است که از ویروس سرماخوردگی معمولی تا عامل بیماری سارس را شامل می‌شود و در معمولی‌ترین حالت، باعث سرماخوردگی می‌شود اما در مواردی باعث سندروم حاد تنفسی یا همان "سارس" می‌شود که نشانه‌های ابتلا به آن تب، سرفه و تنگی نفس است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به بیش از ۱۹۰ کشور از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه، امارات متحده عربی و ایران نیز سرایت کرده است.

شهرستان گردشگرپذیر تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.