مهدی ولی پور در گفتگو با خبرنگار با اشاره به پایش و تب سنجی ۱۸۸ هزار و ۳۶ نفر در خروجی‌های گیلان در طرح سلامت، اظهار کرد: این تعداد در قالب ۶۲ هزار و ۴۶۰ خودرو توسط نیروهای امدادی و ستادی انجام شده است.

وی با بیان اینکه طرح سلامت در هفت نقطه استان اجرایی می‌شود، در دو روز گذشته شش نفر مشکوک با علائم کرونا از سوی عوامل هلال احمر شناسایی و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافته اند.

مدیر عامل هلال احمر گیلان با اشاره به اینکه در قالب این طرح روزانه ۹۶ نفر از نیروهای امدادی و ستادی با ۸ دستگاه خودروی امدادی و کمک دار در مبادی خروجی گیلان حضور فعال داشته اند، ادامه داد: فعالیت‌ها به صورت ۲۴ ساعته است.

وی به بهره مندی ۷۱ هزار و ۷۶۰ نفر از گیلانیان طی خدمات ارائه شده جمعیت هلال احمر در راستای اهدای اقلام بهداشتی، ضدعفونی و توزیعی برای پیشگیری مقابله با ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: در این راستا تعداد ۵۴ هزار و ۷۱۲ عدد ماسک، ۱۰ هزار و ۸۲۶ جفت دستکش، ۶۸۴ عدد، ژل ضدعفونی، ۱۱۷۹ عدد مایع ضدعفونی، ۲۴۰۰ لیتر مایع شوینده توزیع شده است.

ولی پور با اشاره به ارائه خدمات توسط ۴۹ هزار و ۵۹۸ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر گیلان، گفت: همزمان با شیوع و گسترش کرونا در گیلان و فعالیت ۱۶ شعبه و ۲۷ خانه هلال روستایی، اقداماتی نظیر جمع آوری، بسته بندی، توزیع، غربالگری، تب سنجی، گندزدایی، حمایت‌های روانی، آموزشی، تولید و تهیه ماسک و دستکش با همکاری داوطلبان صورت گرفته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1388202
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.