به گزارش خبرنگار مهر، میرشمس مؤمنی زاده یکشنبه در دهمین جلسه ستاد مبارزه با ویروس کرونا در فرمانداری رشت با اشاره به اینکه هر گونه تجمع در سطح شهر سبب افزایش مشکلات خواهد شد، اظهار کرد: تردد مردم در بازار برای خریدهای نوروزی و حضور گردشگران تهدیدی جدی برای سلامت شهرستان رشت محسوب می‌شود.

وی با اشاره به فرارسیدن تعطیلات نوروزی و احتمال حضور مسافران، افزود: طرح غربالگری و کنترل تردد خودروها در ورودی شهرستان رشت، سخت گیرانه اجرایی می‌شود و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک، اجازه ورود داده نخواهد شد.

مؤمنی زاده با تاکید بر اینکه مسئولان اداری و اجرایی در قبال حفظ جان و سلامت مردم مسئول هستیم، ادامه داد: به عنوان یک شهروند گیلانی نیز نمی‌توانیم در این زمینه بی تفاوت باشیم.

فرماندار رشت با اشاره به اینکه در ورودی‌های استان گیلان نیز وضعیت بحرانی شهرستان در زمینه بیماری کرونا گوشزد خواهد شد، افزود: باید بتوانیم حد امکان هموطنان را از سفر به استان و شهرستان رشت منصرف کنیم.

وی با تاکید بر اینکه هیچیک از اماکن اقامتی در سطح شهرستان رشت حق ارائه خدمات به گردشگران ندارند، گفت: به هیچ وجه به مسافرانی که به هر نحوی در سطح شهرستان رشت حضور می‌یابند، اجازه برپایی چادر داده نخواهد شد.

مؤمنی زاده با بیان اینکه متأسفانه شاهد هستیم تعداد زیادی از مردم برای خرید عید در بازارها حضور پیدا می‌کنند، تاکید کرد: عدم رعایت نکات ایمنی از سوی شهروندان موجب وخیم‌تر شدن اوضاع خواهد شد و در صورت تداوم این موضوع در راستای ایجاد محدودیت بیشتر در بازار تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.