حمیدرضا آبایی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه تحویل تجهیزات خریداری شده به بیمارستان انزلی در جمع خبرنگاران اظهار کرد : سازمان بنادر و دریانوردی کمک به بخش بهداشت و درمان را در جنگ با کرونا به لحاظ وجدانی وظیفه خود دانسته است.

وی عنوان کرد : هر کاری که برای بخش درمان و بهداشت بندرانزلی صورت پذیرد پرسنل بنادر و دریانوردی و خانواده هایشان نیز در آن منتفع می شوند.

وی با اشاره به تامین بخشی از کمبود تجهیزات مورد نیاز بیمارستان شهید بهشتی با هماهنگی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره سازمان بنادر و دریانوردی افزود: امروز از پنج دستگاه  تنفس مصنوعی(ونتیلاتور) خریداری شده برای تجهیز بخش مراقبت های ویژه بیمارستان سه دستگاه تحویل بیمارستان شد و دو دستگاه دیگر نیز تا دهم فروردین تحویل می شود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان همچنین ادامه داد: ۱۳ دستگاه مونیتور کاملا پیشرفته ۲۸ اینچی نیز تامین و تحویل شد که ارزش ریالی این تجهیزات یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان می باشد.

آبایی ابراز امیدواری کرد : با کمک و همیاری همه مردم باید بتوانیم با شکست کرونا از این امتحان نیز سربلند بیرون آمده و هرکس به سهم خود گام موثری برای مقابله با این ویروس برداریم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.