مسئول روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان عصر یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از ارسال کمک های علی کریمی به مردم گیلان، سیدجلال حسینی دیگر چهره سرشناس گیلانی ورزش کشور نیز اولین محموله کمکهای خود را برای مردم ارسال کرد.

علیرضا وهابی افزود: حدود دو هزار بسته حمایتی که توسط سید جلال حسینی تامین مالی شده به شهرستان بندرانزلی زادگاه این بازیکن فوتبال رسیده است که پس از آماده سازی در نوبت توزیع قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این اقلام شامل ٣٠ دستگاه سم پاش موتور دار با مواد ضد عفونی کننده در حجم بالا، بسته های مکمل بهداشتی و خوراکی که بنا به مصرف روزانه و هفتگی هر خانوار تامین و آماده شده است.

مسئول روابط عمومی هیات فوتبال گیلان بیان کرد: همچنین اقلام بهداشتی بیمارستانی شامل ماسک، لباس، گان بیمارستانی و سایر اقلام بیمارستانی یک بار مصرف از دیگر اقلامی است که توسط کاپیتان و بازیکن پیشین تیم ملی و ملوان تامین مالی شده است.

سیدجلال حسینی کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال و کاپیتان سابق تیم ملوان بندرانزلیه م اینک در تیم پرسپولیس تهران حضور دارد و به عنوان کاپیتان این تیم در میادین فوتبال حاضر می شود.

پیش از این نیز علی کریمی مالک و سرمربی اسبق تیم فوتبال سپیدرود رشت که اصالتی گیلانی دارد،  کمک های بهداشتی به استان گیلان ارسال کرد که این کمک ها به دانشگاه علو م پزشکی گیلان ارسال شد تا این کمک های انسان دوستانه برای مبازه با کرونا استفاده شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.