مهدی ولی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد از سرنشینان ۴۵ هزار و ۹۲۵ خودرو در ۱۲ روز گذشته در ورودی های استان گیلان در چابکسر، رودبار و آستارا به لحاظ تب سنجی پایش شدند.

وی اظهار داشت: در این مدت سم پاشی، گندزدایی، ضد عفونی سوپر مارکت ها، مساجد، مدارس، خانه بهداشت، نانوایی ها به همت جوانان و داوطلبان خانه های هلال جمعیت هلال احمر برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا در ۶ شهرستان و ۱۰۰ روستای استان گیلان انجام گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ظرفیت جوانان و داوطلبان در تولید ماسک خاطر نشان کرد: به همت داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر در ۷ شهرستان استان حدود ۶ هزار ماسک تولید و در مراکز درمانی و عموم مردم توزیع می شود.

در طرح پایش و هشدارهای لازم پیشگیری از ویروس کرونا در ورودی های گیلان، پایگاههای امداد و نجات، ۴۶ خودروی عملیاتی و ۱۳۷ نیروی امدادی روزانه فعالیت دارند.

ورود خودروها از مبادی ورودی به استان به غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی و غذایی و امدادی ممنوع شده است.

تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر گیلان در مبادی ورودی استان در شهرهای چابکسر، رودبار و آستارا با هدف اجرای طرح هشدار و اطلاع رسانی برای پیشگیری از ویروس کرونا مستقر هستند، اطلاع رسانی درباره ویروس کرونا و پیشگیری از انتقال آن و خطرات احتمالی که با ورود به استان  آن ها را تهدید می کند، توسط این تیم ها انجام می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.