پریسا کرمی روز دوشنبه در توضیح چالش یاد شده در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: برای مشارکت در این پویش می توانید با ضبط ویدئو یک دقیقه ای در کنار کتاب ها و کتابخانه شخصی خود و ارسال آن به آدرس اینستاگرام دبیرخانه پویش در استان مازندران mazandpl   اقدام کنید.
وی افزود : این چالش طراحی شده تا در روزهای مبارزه با ویروس کرونا در خانه بمانیم و به دنیای شگفت انگیز کتاب های نخوانده قفسه های کتابخانه هایمان بپیوندیم.
وی یاد آور شد: بدلیل مبارزه با شیوع ویروس کرونا تعطیلی کتابخانه های عمومی استان تا پایان سال تمدید شده و جریمه دیر کرد امانات کتاب بخشوده می شود.
کرمی ادامه داد: بهتر است بجای سفر به مناطق کشور در این بحران مبارزه با ویروس کرونا به دنیای شگفت انگیز کتاب سفر کنیم و فرزندانمان را تشویق کنیم کتاب بخوانند.
بیش از ۶۵ هزار نفر  عضو فعال ۱۰۰ باب کتابخانه عمومی در استان گیلان هستند.
دکتر محمد حسین قربانی نماینده تام الاختیار وزیر بهداشت در مقابله با کرونا در استان ، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه مشارکت و همکاری مردم در مقابله با این ویروس بسیار مهم است، گفت: اگر مردم همکاری کنند در این شرایط می توانیم ظرف یک هفته حلقه اتصال ویروس را قطع می کنیم  بنابراین همکاری مردم بسیار اهمیت دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.