مهدی شادنوش در مراسمی که امشب برای قدردانی از زحمات وی در دانشگاه علوم پزشکی گیلان برگزار شد، افزود : جهاد درعرصه مقابله با کرونا یک عمل متعالی است که با نیت رضای خدا و کمک به ایران و ایرانی انجام می شود.

 وی گفت: انتظار است تیم مهار کرونا در گیلان همچنان با قدرت پیش رود و برای برداشتن بار از دوش مردم باهمه قوا در صحنه باشیم.

شادنوش باتاکید براینکه مسوولان  دانشگاه علوم پزشکی تلاش کنند تا فشار کار بر بیمارستانها را کم کنند، اظهار داشت: الان اولویت تمام استان مهار کروناست و باید همه وارد صحنه شوند ونباید اجازه دهیم  مسوولان ، پزشکان و پرستاران خسته شوند.

وی با تاکید بر اینکه همه اعضای تیم مهار کرونا به عنوان سربازان مقابله با بحران باید با سعه صدر همه توان خود را به کار گیرند ، افزود: امروز مردم مشکلات فراوان دارند و طبیعی است که گاهی از فرط ناملایمات فریاد برآرند، باید شنونده خوبی باشیم و با صبوری پناهشان باشیم.

شادنوش در ادامه از همه جهادگرانی که در این ایام تلاش و همراهی کردند بویژه با توجه مشکلات روزهای نخست و تلاش برای ساماندهی امور قدردانی کرد.

امروز دکتر محمد حسین قربانی نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با حکم وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی  به عنوان نماینده وزیر در مدیریت کرونا در استان تعیین شد و دکتر مهدی شادنوش طی  حکمی به عنوان قائم مقام دبیر ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا در کشور منصوب گردید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.