رسول اندرز مسوول خدمات آتشنشانی صومعه سرا به خبرنگار ما  گفت : مأموران آتش نشانی همیشه در  تلاش  برای عدم گسترش شعله های مرگ بوده اند خواه شعله های آتش خواه ویروس نامریی چون کرونا.
وی اظهار داشت:  مصونیت در برابر آسیب های ناشی از حوادث، اعم از طبیعی و غیرطبیعی وظیفه ای ست که برعهده ما قرار گرفته و در این راستا تمامی کارکنان آتش نشانی آماد گی کامل برای ارائه این خدمات تا اعلام کنترل کامل ویروس کرونا را خواهند داشت .
رسول اندرز در ادامه با اشاره به اینکه هر شب اقدام به گند زدایی و ضدعفونی معابر و خیابانهای شهر می کنیم افزود:خیابانها،معابر،مساجد،ومحل های پر تردد شهر توسط تیم آتش نشانی صومعه سرا در حال انجام ضدعفونی است .
وی با اشاره به اینکه در شب گذشته بیش از ۱۲۰ لیتر مواد ضدعفونی استفاده شده است افزود:شهروندان گرامی و کسبه و مردم شریف تقاضا داریم از پارک خودرو در حاشیه خیابان و تردد و خلل در کار آتشنشانان در آن ساعات خودداری کنند .
همراه شما در کنار مردم شهرمان کرونا را شکست می دهیم 

مسئول آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری صومعه سرا افزود: برای پیشگیری و کنترل  سرایت این ویروس نو ظهور تمام تلاش خود و ابزارهای موجود را به کار بسته ایم.
وی افزود: همکاران آتش نشانی و خدمات ایمنی هر شب از ساعت ۲۲ با سه گروه نسبت به ضدعفونی و پاکسازی شهر اقدام می کنند .
وی با اشاره به اینکه دو نفر بصورت پمپ دستی کوله پشتی نسبت به ضدعفونی بانک ها ومساجد در سطح شهر اقدام می کنند افزود: هر شب بیمارستان امام خمینی صومعه سرا راهم ضدعفونی می کنیم .

برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس ، سازمان آتش نشانی صومعه سرا با استفاده از تجهیزات ضدعفونی کننده،ازچند شب پیش اقدام به ضدعفونی کردن معابر و اماکن شهر صومعه سرا کرده است و با تلاش همه عوامل کشوری و شهری برای جلوگیری از شیوع این ویروس در کنار وظایف محوله در بخش امداد و نجات وظیفه اخلاقی خود می دانند که به دنبال ایجاد شرایطی برای کاهش میزان آسیب پذیری مردم باشند.
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب زرمیخ در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.