سیدجلال سیدمحمدی اظهار داشت : در راستای اجرای این طرح دو تن از پزشکان زحمت کش شهر بنامهای آقایان دکتر عدالت طلب و دکتر مقدم اعلام آمادگی کرده اند تا از پنج شنبه شب ساعت ۸ در منزل بیماران بد حال متقاضی حضور پیدا کرده و برای ویزیت بیماران به منزل آنها مراجعه کنند .

وی افزود: بیمارستان شهرستان،  آماده سرویس دهی به همشهریان صومعه سرایی است و از چندی پیش نیز تعداد ۲۱ بیمار مبتلا به آنفلوانزا بستری شده اند که دو نفر که حالشان نسبتا وخیم است مشکوک به کرونا هستند و آزمایش آنها هنوز پاسخ مثبت نداده است .
وی خاطرنشان کرد : از امروز صبح ۴ نفر از بیماران یاد شده وضعیت عمومی بهتری پیدا کرده و ترخیص شدند.
وی یاداور شد:در اجرای مصوبه ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان صومعه‌سرا  با اقدام شهرداری ،اماکن عمومی شهر  آغاز شده و در چندین مرحله ادامه خواهد داشت .
سید محمدی خاطرنشان کرد: در این اقدام که از عصر چهارشنبه آغاز شده و قرار است کلیه اماکن عمومی اعم از مطب های پزشکی ، ایستگاه‌های تاکسی، تاکسی‌ها، نانوائی‌ها، دستگاه‌های عابربانک، ورودی بانک‌ها و داخل بانک‌ها، توسط شهرداری صومعه‌سرا ضدعفونی گردد تا به علت تجمع و رفت و آمد زیاد مردم، از خطرات احتمالی به ویروس کرونا کاسته شود.
سید محمدی افزود: نحوه برقراری تماس شهروندان توسط اطلاعیه های ستاد پیشگیری از ویروس کرونا شهرستان در سایت اطلاع رسانی فرمانداری به شهروندان اعلام می شود.
سید محمدی در ادامه افزود: ازدحام بیماران در مطب ها خود مخاطرات بیشتری ایجاد می کند از پزشکان محترم شهرستان دعوت می کنیم در اجرای این طرح همکاری داشته باشند بدیهی است وسیله نقلیه آماده به همراه راننده و همراهان مطلع در کنار پزشکان خواهد بود.
فرماندار صومعه سرا  از مردم خواست ضمن افزایش مراقبتهای بهداشتی فردی هرگونه نگرانی و استرس را از خود دور کنند.
وی اظهار داشت : مردم نباید امنیت روحی و روانی خود را از دست بدهند با رعایت بهداشت فردی و مراقبت از خود تا حد زیادی می توانیم سلامت خود را تصمین کنیم به همین منظور از حضور بی مورد در بیرون و یا مکانهای مجتمع و پر تردد حتما خودداری شود.
وی در ادامه از پزشکان و پرستارانی که امروز در خط اول بحران پیش آمده ایثارگرانه تلاش می کنند تشکر کرده و افزود: از همشهریان عزیز تقاضا داریم ضمن حفظ سلامتی در صورت بروز علایم بیماری کرونا به بیمارستان مراجعه کنند .
فرماندار شهرستان صومعه سرا خاطرنشان کرد: به ملزومات بهداشتی مورد نیاز بیمارستانی برای کادر و بیماران نیاز داریم .
شهرستان صومعه سرا با حدود ۱۳۰هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.