حجت الاسلام کاظم حافظ نیا در خطبه های آئین عبادی سیاسی نماز جمعه در مصلای آستارا اظهار کرد: در ایام تبلیغات انتخابات، شاهد برخی بداخلاقی ها بودیم اما باید با پایان رای گیری و اعلام نتیجه انتخابات، صحنه های رقابت به رفاقت و برادری تبدیل شود.

وی بیان کرد: نمایش اقتدار و حماسه مردم در پای صندوق های رای از اهمیت خاصی برخوردار است و نمایندگان مجلس باید مراقب اظهار نظرهای خود باشند تا آب در آسیاب دشمن نریزند.

وی ادامه داد: شور انتخابات را در شعب اخذ رای شهرستان آستارا شاهد هستیم و از مجریان انتخابات خواستاریم با هر گونه مصادیق تخلف در چارچوب قانون برخورد کنند.

حافظ نیا افزود: مجلس شورای اسلامی در راس امور است و تصمیم گیری و قانونگذاری در حوزه های مختلف بر عهده نمایندگان است و مردم باید با انتخاب افراد شایسته به تقویت این جایگاه کمک کنند.

خطیب جمعه آستارا گفت: مردم، اخبار مربوط به بیماری کرونا را از سایت وزارت بهداشت و رسانه های رسمی پیگیری کنند و به شایعات فضای مجازی توجه نکنند و رعایت توصیه های بهداشتی برای حفظ سلامتی مهم است.

 انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور و انتخابات میاندوره ای مجلس خبرگان رهبری در پنج استان، امروز دوم اسفند ماه در حال برگزاری است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است و ۱۰ نامزد برای یک کرسی در مجلس شورای اسلامی رقابت می کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.