به گزارش خبرنگار ایرنا، کیمیا تنهایی در ستاد انتخابات استانداری گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مراکزی که جمعیت آنان محدود است نیز صندوق های سیار ارسال می شود و جای نگرانی نیست.

وی با اشاره به ارسال صندوق های سیار به  مناطق سخت گذر افزود: در مناطق صعب العبور شهرستان های رودبار، تالش، شفت، رودسر، سیاهکل ، رضوانشهر و غیره صندوق های سیار ارسال شده و بیشترین صندوق های سیار به مناطق صعب العبور رودبار ارسال شده است.

مسئول کمیته پشتیبانی با انتخابات استانداری گیلان بیان داشت: دستگاه های احراز هویت نیز به مناطق صعب العبور و کوهستانی استان ارسال شده و همه اقدامات در این مناطق برای برگزاری انتخابات انجام شده است.

وی با اشاره به همکاری تعداد زیادی از نیروها در شعب اخذ رای و ارائه آموزش های لازم به آنان خاطر نشان کرد: آموزش ها به نیروها پررنگ تر از دوره های گذشته بوده، هیات های بازرسی، ناظران ، کاربران آموزش های لازم را دیده اند.

۲ هزار و ۵۵۹ شعبه اخذ رای در گیلان آماده دریافت آرای مردم برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است که یک هزار و ۶۵۴ شعبه روستایی و ۹۰۵ شعبه شهری  و از مجموع این تعداد ۲ هزار و ۲۱۴ شعبه ثابت و ۳۴۵ شعبه سیار است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.