مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود رشت روز سه شنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سرخپوشان رشتی تا پیش از پایان سال جاری ، پنج بار در برابر حریفان خود به میدان خواهند رفت که از این تعداد سه بازی در رشت و در دو بازی دیگر باید در خانه حریفان خود حاضر شوند.

رادنی دیدار افزود: از سوی سازمان لیگ تاریخ بازی های لیگ دسته اول تا پایان امسال اعلام شد که فقط روز بازی های هفته های بیست و هفتم و بیست و هشتم مشخص نشده ولی بازی ها این دو هفه نیز در نیمه دوم اسفند برگزار می شود.

وی ادامه داد: با توجه به اعلام سازمان لیگ ، رقابت های هفته بیست و پنجم لیگ دسته اول در تاریخ چهارم اسفند ماه برگزار می شود که تیم سپیدرود رشت باید در بابل مقابل تیم رایکا این شهر قرار گیرد و همچنین دیدارهای هفته بیست و ششم نیز روز نهم اسفند برگزار می شود که تیم سپیدرود باید در این بازی در رشت مقابل آرمان گهر سیرجان قرار گیرد.

وی بیان کرد: در هفته بیست و هفتم نیز که تاریخ آن اعلام نشده، تیم سپیدرود رشت باید در شیراز رو در روی تیم قشقایی قرار گیرد و در هفته بیست و هشتم نیز تیم سپیدرود باید در دربی گیلان در لیگ دسته اول در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف تیم ملوان بندرانزلی برود.

مسئول روابط عمومی باشگاه سپیدرود شت خاطرنشان کرد: همچنین زمان دیدار عقب افتاده بازی تیمهای سپیدرود و سرخپوشان پاکدشت از هفته بیست و چهارم که به دلیل بارش برف لغو شده بود اعلام و این دیدار قرار است روز ۲۸ اسفند ماه در ورزشگاه سردارجنگل رشت برگزار شود.

دیدار تصریح کرد: به هرحال تیم سپیدرود طی یک ماه اسفند باید پنج دیدار برگزار کند که امیدواریم این تیم بتواند در هر پنج دیدار با موفقیت بازی های را به اتمام رسانده تا با کسب جایگاه شایسته در لیگ دسته اول، به تعطیلات نوروزی برود.

تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سرخپوشان پاکدشت قرار بود روز شنبه ۲۶ بهمن ماه در هفته بیست و چهارم رقابت های لیگ دسته اول به مصاف هم بروند که به دلیل بارش برف در رشت، این بازی لغو و به  روز سه شبه (امروز) موکول شد اما به دلیل آماده نبودن ورزشگاه سردارجنگل رشت، این بازی برای دومین بار لغو و به روز ۲۸ اسفند موکول شد.

تا پایان هفته بیست و چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، سپیدرود رشت با یک بازی کمتر و با کسب ۲۳ امتیاز در مکان شانزدهم جدول رده بندی قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.