حمیدرضا حکمت چهارشنبه شب در گفت و گو با  خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۳۰ نفر نیروی انسانی در قالب ۶۹ اکیپ با تجهیزات لازم وارد گیلان شده اند که ۲۵ گروه از این تیم های عملیاتی به رشت رسیده اند و تقسیم بندی شده و نیروهای دیگر نیز پس از  رسیدن به رشت به محل ها ی لازم اعزام می شوند.

 وی به تعداد مشترکانی که برق آنها قطع و وصل شده نیز اشاره و  تصریح کرد:   از  تعداد مشترکانی که برق آنها قطع شده بود،  برق ۱۴۴ هزار مشترک از روز گذشته تا کنون وصل شده و برق ۱۰۶ هزار مشترک همچنان قطع است.

وی با قدردانی از صبوری مردم اظهار کرد: پرسنل شرکت برق  به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستند تا مشکل برق مردم استان را هر چه سریعتر برطرف کنند.

حکمت بسته بودن بسیاری از راهها را برای خدمات رسانی همچنان دارای مشکل عنوان و تصریح کرد: در صورتی که مسیرها باز باشد و اکیپ ها بتوانند در محل های قطع برق مستقر شوند تا فردا ظهر می توانیم برق مشترکان را وصل کنیم .

مدیرعامل شرکت برق منطقه ای گیلان  نیز در مصاحبه با  خبرنگار ایرنا با عذر خواهی دوباره از مردم گیلان اظهار کرد: پست های فشار قوی چمخاله و لاهیجان (۱) وارد مدار و برقدار شده اند

عظیم بلبل آبادی اضافه کرد: پس از شناسایی و رفع عیب خط ۶۳کیلو ولت سیاهکلده، آستانه برق گیلان نیز برقدار و وارد مدار شد .

وی خاطرنشان کرد: اهتمام داریم تا هرچه سریعتر مشکلات برطرف و برق شهروندان وصل شود.

 یک میلیون و ۴۶۲ هزار مشترک  شرکت توزیع نیروی برق گیلان هستند.

بارش برف که از شامگاه یکشنبه در مناطق مختلف استان گیلان آغاز شده بود  تا  عصر سه شنبه ادامه یافت موجب قطعی آب و برق جمعیت زیادی در شهرستان های مختلف و مسدود شدن بخش زیادی از جاده های روستایی و نیز آزادراه رشت - قزوین و برخی دیگر از محورهای اصلی جاده ای شد.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.