محمود صوفی عصر روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : جاده ۴۵ کیلومتری دیلمان به سیاهکل مسدود است که تا منطقه مهربن سیاهکل این محور بازگشایی شده و با تلاش راهداران بازگشایی این مسیر در حال انجام است و تا پایان امروز جاده سیاهکل به دیلمان بازگشایی می شود.

وی از مردم شهرستان سیاهکل خواست با امکانات کامل و زنجیرچرخ درمسیرهای شهرستان رفت و آمد کنند و با فرمانداری و مسئولان برای رفع مشکلات و باز کردن مسیرها همکاری داشته باشند.

وی یادآورشد: تمامی ادارات در آماده باش کامل بسر می برند و با تمام امکانات و تجهیزات در حال بازگشایی راهها و حل مشکلات مردم هستند.

وی اظهارداشت: در شهر سیاهکل ۹۰ سانتیمتر و در روستاهای آن حدود یک متر برف باریده است ولی قطعی آب و برق و گاز در این شهرستان وجود ندارد.

شهرستان سیاهکل با حدود ۵۰هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری مرکز استان گیلان قرار دارد و این شهرستان دارای دو بخش مرکزی و دیلمان است.

 در دو ماه اخیر بارش برف در بخش کوهستانی دیلمان از توابع سیاهکل بیش از یک متر برف باریده بود ولی در بخش جلگه این شهرستان تاکنون برف نیامده و برف روز گذشته تا امروز اولین برف زمستانی بود که بر زمین نشسته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.