بخشدار بخش بندرکیاشهر روز یکشنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها با حضور فرماندار و جمعی از مسئولان  اظهار داشت: واحد صنعتی الوند ماشین یکی از این طرح های تولیدی است که در زمینی به مساحت یکهزار و ۲۳۵ مترمربع و با هزینه بیش از ۲۸ میلیارد ریال ( ۳ میلیارد ریال سرمایه در گردش )  راه اندازی شده است.

حجت حاجی پور میزان  اشتغال مستقیم و غیر مستقیم ایجاد شده این طرح را به ترتیب ۱۰ و ۵۰ نفر اعلام و تصریح کرد: تولید ماشین تراش سی ان سی ، ماشین فرز سی ان سی ، ماشین سی ان سی برش کاری فلزات، تولید ماشین آلات نساجی از مهمترین فعالیت های این واحد است.

وی در ادامه به افتتاح واحد صنعتی سدید صنعت شمال نیز اشاره و خاطر نشان کرد:این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲ هزار مترمربع و با هدف تولید انواع توپی چرخ و سیبک راه اندازی شده است.

حاجی پور گفت: این طرح با حجم سرمایه گذاری ۴۵ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و برای ۸ نفر اشتغال مستقیم ایجاد کرده است.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی واحد صنعتی آرین کامپوزیت آتیه نیز گفت: این طرح صنعتی با هزینه ۱۹ میلیارد ریال ( ۴ میلیارد ریال سرمایه در گردش ) در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع راه اندازی شده و در زمینه  تولید انواع پروفیل ، گرینینگ کامپوزیتی فاز دوم تولید پروفیل های کامپوزیتی فاز سوم تولید به روش بی ام سی ، اس ام سی ، تولید تابلوهای برق و مخازن مکعبی فعالیت خواهد داشت.

به گفته حاجی پور راه اندازی این طرح برای ۷ نفر بطور مستقیم و برای ۱۵ نفر بطور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرده است.

وی در پایان با تاکید بر نقش سرمایه گذاران بخش خصوصی در توسعه اقتصادی اظهار داشت: از کلیه سرمایه گذاران برای اجرای طرح های تولیدی  و اشتغالزا در بخش بندرکیاشهر حمایت می شود.

۹۶ واحد صنعتی در شهرک صنعتی نقره ده بخش بندرکیاشهر راه اندازی شده که از این تعداد ۴۷ واحد فعال است.

شهرستان آستانه اشرفیه در شرق استان گیلان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.