رئیس هیات تکواندو استان گیلان روز چهارشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: رقابت های بین المللی ترکیه در رده سنی بزرگسالان و در شهر استانبول در دو بخش کیوروگی (مبارزه) و پومسه ( اجرای فرم) در سه رده سنی نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان به مدت پنج روز برگزار شد.

محسن سترگی افزود: در جریان این رقابت ها ، طیبه پارسا تکواندوکار ملی پوش شایسته استان گیلان در رده سنی بزرگسالان و در وزن پنجم در این دوره از رقابت ها حضور یافت که سرانجام موفق به کسب مدال برنز شد.

وی ادامه داد: طیبه پارسا در این رقابت ها ابتدا در وزن پنجم (۶۲- کیلوگرم) مقابل هلال کایا از ترکیه قرار گرفت که در نهایت این حریفش را در یک بازی برتر با نتیجه ۹ بر صفر شکست داد و به دور دوم این مسابقات بین المللی راه یافت.

وی بیان کرد: پارسا در دور دوم این مسابقات نیز دوباره رو در روی تکواندوکاری از ترکیه قرار گرفت که سرانجام در یک دیدار برتر با نتیجه ۱۲ بر چهار برابر آئیم اوگیمان به برتری دست یافت تا مدال برنز خود را قطعی کند.

رئیس هیات تکواندو گیلان اضافه کرد: در مرحله نیم نهایی نیز طیبه پارسا، مقابل کلائودیجا تواروناویسونه از لیتوانی قرار گرفت که در نهایت در یک دیدار سخت با نتیجه ۹ بر سه نتیجه بازی را به این حریف قدرتمندش واگذار و به مدال برنز این رقابت ها بسنده کرد.

سترگی بیان کرد: در پایان این رقابت ها که تیم تکواندو بانوان کشور با سرمربیگری مهرو کمرانی در مسابقات بین المللی ترکیه حضور یافته بود، در نهایت موفق به کسب دو مدال طلا و پنج مدال برنز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.