به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر سه شنبه همزمان با چهارمین روز از دهه مبارک فجر، ۱۳ پروژه توزیع برق در شهرستان بندرانزلی با اعتبار سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در سطح شهرستان به بهره برداری رسید.

نصب چهار دستگاه ترانس با ظرفیت ۸۰۰ کیلو ولت آمپر جهت رفع افت ولتاژ، احداث هزار و ۷۲۶ متر شبکه فشار ضعیف زمینی و هوایی، احداث ۳۳۸ متر خط ۲۰ کیلو ولت تعویض ۵۴ پایه چوبی فرسوده از جمله کارهای انجام شده در راستای رفع مشکلات برق شهرستان بندرانزلی است.

تبدیل ۲۷ هزار و ۱۰۳ متر سیم‌های مسی به کابل خود نگهدار در سطح شهرستان که ۱۴ هزار و ۶۴۵ متر آن در روستاهای غرب و ۱۲ هزار و ۴۵۸ متر در روستاهای شرق بود با اعتباری افزون بر به مبلغ دو میلیارد و دویست میلیون تومان انجام شد.

بهره برداری از راه روستایی و افتتاح دو بوستان روستایی در انزلی در ادامه افتتاح پروژه‌های دهه فجر در چهارمین روز از این دهه مبارک دو بوستان روستایی افتتاح و راه روستایی سه روستای گلشن، طالب آباد و جفرود به بهره برداری رسید.

بوستان روستایی طالب آباد با مشارکت دهیاری و سازمان منطقه آزاد با اعتباری افزون بر یک میلیارد ریال و بوستان روستایی روستای گلشن نیز با اعتبار ۲۶ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری رسید

آسفالت راه روستایی سه روستای محدوده منطقه آزاد نیز با حضور مسئولان ارشد شهرستان به بهره برداری رسید که برای انجام این پروژه‌ها بیش از ۱۰ میلیارد ریال اعتبار صرف شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.