مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا روز دوشنبه در این آئین در کانون پرورش فکری این شهرستان گفت: ۵۰ دانش آموز پسر و دختر از ۹ صبح تا ۱۴ عصر جلوه هایی از ایثارگری های بزرگان این سرزمین در دوران انقلاب را نقاشی کردند.

نورجهان پوراحمدی اظهار کرد: سردار سلیمانی، شهدای حرم، رشادت های دوران انقلاب و دفاع مقدس از موضوعاتی بود که مربیان کانون، پیرامون آنها برای شرکت کنندگان مطالبی ارائه دادند.

وی بیان کرد: آیات قرآن، احادیث پیامبر و ائمه اطهار (ع) نیز توسط تعدادی از کودکان و نوجوانان خوشنویسی شد و آثار، به دبیرخانه جشنواره در کانون پرورش فکری گیلان ارسال شد و نفرات برتر تا پایان سال معرفی و تجلیل خواهند شد.

پوراحمدی گفت: در حال حاضر۱۰ رشته فرهنگی و هنری نظیر عروسک سازی، معرق، شیرینی پزی، نقاشی روی پارچه و قصه گویی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آموزش داده می شود.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آستارا افزود: کانون دارای ۱۳ هزار و ۴۴۹ جلد کتاب است و گسترش فرهنگ کتابخوانی بین کودکان و نوجوانان با تلاش مربیان در اولویت قرار دارد.

شهرستان آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان قرار دارد و سه هزار و ۵۰۰ کودک و نوجوان در دو کانون پرورش فکری آن عضو هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.