سیداسماعیل میرغضنفری روز شنبه در آیین نواختن زنگ انقلاب و  آغاز دهه مبارک فجر در مدرسه استعدادهای درخشان این شهرستان افزود:دشمن برای کشور ما نقشه کشیده است و ما باید همه با هوشیاری ودانایی و برای آبادانی کشور در کنارهمدگیرباشیم .

وی در جمع دانش آموزان استعدادهای درخشان اظهار داشت:از تاریخ صفر نظام جمهوری اسلامی در ۲۲بهمن ماه سال ۵۷ کید و نقشه های دشمنان برای به انحراف کشیدن انقلاب آغاز شد و این نقشه ها شامل  لانه جاسوسی ، تحمیل جنگ تا تحریم های ظالمانه و اتهام زنی ها در خصوص عملیات و حرکت های تروریستی تا نشان دادن ناکارآمدی نظام و انقلاب ادامه داشت ولی به رغم میل آنها هنوز انقلاب زنده و پابرجاست و در مسیر خودش با همه سختی ها در حال عبور است.

وی خاطرنشان کرد: شما نسل چهارم انقلاب باید بدانید که با وحدت ، همراهی و درکنار هم بودن تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی و با اتکای به دین مقدس اسلام و تحت زعامت و رهبری امام راحل ، انقلاب اسلامی  از  گردنه های سخت عبور کرد و به پیروزی رسید.

وی خطاب به دانش آموزان آنها را قشر پیشرو و متفکر این جامعه عنوان و تصریح کرد :شما دانش آموزان امروز و مسئولان فردای جامعه هستید و نقشه هایی که برای شما دانش آموزان کشیده اند بسیار دردناک است زیرا با نشان دادن سراب های واهی می خواهند دانش آموزان و نخبگان را از این کشور دور و از حاکمیت و دولت و نظام جدا کنند. میرغضنفری یادورشد: خدمت شما در این کشور برای فرزندان این سرزمین و برای خانواده و دوستان خودتان است که به مراتب با ارزشتر از آن است که فکر فرار به سرتان بزند و بخواهید به سرزمین بیگانه بروید.

وی متذکر شد: اگر سختی در کشور هست شما دانش آموزان باید تلاش کنید از این مسیرها بدرستی عبور کنید و در کنار هم و برای هم باشید.

فرماندار لاهیجان اظهار داشت:امروز در فضاهای مجازی می خواهند چهره نظام را بد نشان بدهند و باید دانش آموزان هوشیار باشند و بدانند که شرق و غرب دشمن ما هستند و هیچگاه مصلح برای کشور ما نبوده و بدنبال این نیستند تا کشور ما به پیشرفت و عافیت برسد بلکه دنبال امتیازگیری از ما هستند.

وی گفت: اگرپس از ۴۰سال با آنها به توافق نرسیدیم بخاطر این است که بر اعتقاد خود محکم ایستاده ایم و آنها هم بر شیطنت خود مداومت دارند و  اگر بنا بر این است که یک ایران آباد ،آزاد و مستقل و فردایی بهتر داشته باشیم و بتوانیم از تنگناها عبور کنیم باید دانش آموزان بیش از هرقشری در این زمینه تلاش کنند.

نماینده عالی دولت در شهرستان  لاهیجان  یادآور شد: شما دانش آموزان و نخبگان با شرکت در المپیادها همواره خوش درخشیده اید و ثابت کردید که حرف هایی برای گفتن در عرصه علمی داشته باشید.

وی با اشاره به دستاوردهای علمی کشور افزود:امروز میانگین سنی دانشمندان هسته ای ایران که دنیا از پیشرفت علمی آنها متحیر است ۳۰سال است افزود: موفقیت دانشمندان هسته ای ایران زنگ خطری برای تمامی دشمنان و افتخاری برای ملت ایران و سربلندی کشور ایران اسلامی  است.

زنگ انقلاب اسلامیدر اولین روز دهه فجر، با حضور مسئولان شهرستان لاهیجان در مدرسه استعدادهای درخشان لاهیجان به صدا درآمد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.