فاطمه شهریاری عصر پنجشنبه در حاشیه جلسه نواب روسای هیات های کونگ فوی سراسر کشور در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از اهداف مهم ما همگانی کردن این رشته رزمی است که در این راستا باید کمیته های همگانی بیش از پیش فعال شوند.

وی افزود : این امر در فدراسیون اجرایی شده و انتظار است در استان ها نیز مورد توجه قرار گیرد و کمیته های همگانی فعالیت بیشتر و گسترده تری داشته باشند تا شاهد گسترش این رشته رزمی زیبا در سطح ورزش کشور و جامعه به خصوص بانوان باشیم.

وی در ادامه با اشاره به مهمترین برنامه های فدراسیون کونگ فو در بخش بانوان عنوان کرد : تاکنون حدود ۹۰ درصد از برنامه های پیش بینی شده در بخش بانوان در فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی انجام شده و امید است تا پایان سال تمامی برنامه ها انجام گیرد.

وی ادامه داد: در سال جاری نیز مسابقات کونگ فو بانوان را در رده های سنی مختلف برگزار کردیم که می توان به انجام مسابقات مایانا در تربیت جام، رقابت های جوانان در کرمان، المپیاد استعدادهای برتر در چهارمحال و بختیاری در این رشته که رقابت های بسیار سنگینی بود و با حضور ورزشکاران ۳۱ استان در ۱۱ وزن برگزار گردید و رقابت های ملی قهرمانی جوانان و بزرگسالان در اصفهان و برگزاری چهارمین دوره رقابت های قرآنی در اصفهان اشاره کرد که از مهمترین فعالیت های سال جاری در بخش بانوان بود.

نایب رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی اضافه کرد: همچنین در سال جاری در یک تورنمنت بین المللی در کشور جمهوری آذربایجان شرکت کردیم که در نهایت بانوان کونگ فوکار موفق به کسب هشت مدال طلا،  یک مدال نقره و یک مدال برنز شدند.

فاطمه شهریاری خاطرنشان کرد: همچنین در بخش آموزش نیز کلاس های مختلفی را برگزار کردیم که می توان به برگزاری ۱۶ دوره کلاس دواری، ۱۸ دوره کلاس مربیگری، ۳۱ دوره آزمون ارتقای کمربندن دان یک تا چهار و دو دوره ارتقای کمربند دان پنج تا هفت اشاره کرد.

وی اظهار کرد: به هرحال تاکنون برنامه های بسیار خوبی در بخش بانوان در رشته رزمی کونگ فو برگزار شده که می توان به انجام ۴۶ دوره مسابقات قهرمانی کشور اشاره کرد و علاوه بر آن نیز،  اسفند ماه سال جاری یکدروه مسابقه بین المللی را در دزفول خوزستان برگزار خواهیم کرد که این رقابتها برای فدراسیون از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی یادآور شد: همچنین یکی دیگر از برنامه های مهم ما، تعامل ویژه با معاونان ورزش استان های کشور است زیرا برای پیشبرد اهداف ما این تعامل بسیار موثر است و باید با برقراری ارتباط مناسب با ادارات ورزشی از حمایت های ویژه آنان در سطح کشور برخوردار شویم.

نایب رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی به مهمترین برنامه های این فدراسیون برای سال آینده در بخش بانوان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: به طور حتم گسترش بیش از پیش این رشته در جامعه،  برگزاری رقابت های مختلف کونگ فو در رده های سنی مختلف،  برپایی کلاس های داوری و مربیگری از مهمترین برنامه های فدراسیون محسوب می شود.

جلسه نواب روسای هیات های کونگ فو سراسر کشور روز پنجشنبه با حضور مهین فرهادی زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان،  رضا حیدری رئیس فدراسیون کونگ فو و هنرهای رزمی ، مریم بخشی مدیرکل اداره ورزش و جوانان گیلان،  نواب روسای هیات های استانهای مختلف کشور و مسئولان هیات کونگ فو و هنرهای رزمی گیلان در رشت برگزار شد.   

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.