در هفته بیست و دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان گیلان، تیم های شهرداری کوچصفهان و شهید املاکی لنگرود به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود در یک بازی پرگل و یکطرفه با نتیجه ۶ بر صفر حریفش را شکست داد.

تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود که در چند هفته اخیر نتایج خوبی را کسب کرده، در این دیدار نیز برتر از حریف خود ظاهر و در نهایت با به ثمر رساندن ۶ گل، علاوه بر ثبت یک پیروزی پرگل دیگر در فصل جاری، هر سه امتیاز این بازی را کسب کرد تا همچنان یکی از تیم های بالای جدولی این لیگ باشد.

همچنین در دیگر بازی های برگزار شده این هفته ، تیم فوتبال معلم شفت با نتیجه یک بر صفر برابر تیم فوتبال میرزاکوچک صومعه سرا به برتری رسید و تیم فوتبال شهرداری رضوانشهر نیز با نتیجه سه بر یک تیم فوتبال شاهد اسالم تالش را مغلوب کرد تا این تیم نیز همچنان یکی از تیم های صدرجدولی باقی بماند.

در سایر بازی های انجام شده ، تیم فوتبال شهرداری ماسال با نتیجه دو بر یک برابر تیم فوتبال ملوان ب بندرانزلی به پیروزی دست یافت و تیم فوتبال دخانیات گیلان نیز با همین نتیجه برابر تیم فوتبال شهرداری کلاچای به برتری رسید.

اما در پرگل ترین بازی هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان گیلان، تیم های شهرداری بندرانزلی و معلم شاندرمن به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی در یک بازی پرگل و یک طرفه، با نتیجه ۶ بر یک حریف خود را مغلوب کرد.

در جدول رده بندی این رقابتها و تا پایان هفته بیست و دوم، تیم فوتبال سردارجنگل گوراب زرمیخ که در این هفته با قرعه استراحت روبرو  بود، با انجام ۲۰ مسابقه و کسب ۵۱ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد، تیم فوتبال شهرداری بندرانزلی با ۲۰ بازی و کسب ۴۱ امتیاز دوم است ، شهرداری رضوانشهر با ۲۱ بازی و کسب ۳۹ امتیاز در مکان سوم قرار دارد و تیم فوتبال شهید املاکی لنگرود نیز با ۳۵ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد.

در رقابت های فوتبال لیگ برتر بزرگسالان باشگاه های استان گیلان جام گیل ۱۳ تیم  به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.