رئیس هیات وزنه برداری گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : محمد نیری و محمد اصغرنژاد دو وزنه بردار شایسته گیلانی در قالب تیم وزنه برداری این استان در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور در اهواز حضور یافته و در نهایت موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

اصغر ابراهیمی افزود : محمد اصغرنژاد در دسته ۵۵ کیلوگرم به مصاف رقبای خود رفت که در نهایت با کسب دو مدل طلا و یک مدال برنز ، عنوان قهرمانی این دسته را در رقابت های قهرمانی کشور به خود اختصاص داد.

وی ادامه داد: اصغرنژاد در حرکت یکضرب با مهار وزنه ۹۵ کیلوگرمی بالاتر از سایر رقبای خود قرار گرفت و در حرکت دوضرب نیز با مهار وزنه ۱۰۸ کیلوگرم روی سکوی سوم ایستاد و در مجموع نیز با ثبت رکورد ۲۰۳ کیلوگرم ، عنوان قهرمانی کشور را تصاحب کرد.

وی بیان کرد: همچنین محمد نیری دیگر وزنه بردار شایسته گیلانی در دسته ۸۱ کیلوگرم در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور شرکت کرد که در نهایت در حرکت دوضرب مقام نخست و در مجموع نیز عنوان قهرمانی را کسب کرد.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان اضافه کرد: این وزنه بردار شایسته در حرکت دوضرب موفق به مهار وزنه ۱۸۲ کیلوگرمی شد و بالاتر از سایر رقبای خود در این حرکت قرار گرفت و در حرکت یکضرب نیز با مهار وزنه ۱۴۰ کیلوگرمی گرچه موفق به کسب مقام نشد اما با مجموع ۳۲۲ کیلوگرم، مقام قهرمانی این دسته را به خود اختصاص داد.

وی تصریح کرد: رقابت های وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان کشور از روز چهارشنبه با حضور بیش از ۲۰۰ وزنه بردار از استان های مختلف کشور در اهواز آغاز و به مدت سه روز نیز ادامه خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد : البته این رقابت ها با رکورد ورودی برای وزنه برداران برگزار شده و به همین دلیل وزنه برداران گیلانی که شانس کسب مدال را داشتند در این دوره از مسابقات حضور یافته که خوشبختانه هر دو وزنه بردار گیلانی موفق به کسب مقام قهرمانی شدند.

رئیس هیات وزنه برداری گیلان خاطرنشان کرد: همچنین حسین پورشعبان به عنوان مربی و سرپرست، تیم وزنه برداری گیلان را در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور هدایت می کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.