محمدجعفر علیزاده  پنجشنبه شب در حاشیه بازدید وزیر راه و شهرسازی  از بیمارستان در حال ساخت لنگرود در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: پس راه اندازی بیمارستان های تالش و لنگرود ، بیمارستان پروفسور سمیعی  در لاکان رشت در حال ساخت است  و حدود ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است ، اولویت بعدی و تمرکز وزارت راه و شهرسازی است روی تکمیل و راه اندازی این بیمارستان بزرگ دارای  نقش استانی و ملی است.

وی با اشاره به اینکه امسال افتتاح ۱۱بیمارستان در کشور پیش بینی  شده است ، افزود: سال گذشته در شرق گیلان بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی لاهیجان ، ۱۴۰ تختخوابی آستارا و بیمارستان های رضوانشهر و شفت افتتاح شد ، امسال هم دو بیمارستان در این استان هدف گذاری شده است که یکی از آنها ، بیمارستان ۲۳۰ تختخوابی تالش است که بیش از ۹۸درصد پیشرفت فیزیکی دارد و هم اکنون در حال تجهیز است و بزودی در سال جاری افتتاح می شود .

وی خاطرنشان کرد: برای بیمارستان تالش  ۹۵میلیارد تومان هزینه شده است  و بیمارستان کاملا مجهزی است و  در حال گرفتن مجوز یک ساختمان به عنوان ساختمان الحاقی برای افتتاح  مرکز جراحی قلب باز در غرب استان گیلان هستیم  که مراحلش در حال انجام است و به خوبی  طراحی و جانمایی شده است تا  به عنوان یک کار خوب و بزرگ به بهره برداری برسد.

وی تاکید کرد: پیش بینی می شود بین ۲۰تا ۲۵میلیارد تومان سرمایه گذاری برای تکمیل شدن این بیمارستان نیاز است .

علیزاده  در باره بیمارستان در حال  ساخت لنگرود نیز گفت:پیش می کنیم که  تکمیل  بیمارستان ۱۳۲تختخوابی لنگرود نیز ۷۵میلیارد تومان هزینه در برداشته باشد و پیشرفت فیزیکی آن حدود ۹۶درصد است و  مراحل نهایی را طی می کند.

وی یادآورشد: موتورخانه بیمارستان شهید حسین پور  لنگرود در این هفته آینده  راه اندازی می شود و نازک کاری آن در حال انجام است و همزمان هم تجهیز آن توسط وزارت بهداشت صورت می گیرد تا بتوان هرچه زودتر افتتاح شود.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.