ارسلان زارع روز پنجشنبه در نهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی گیلان افزود : صادرات انجام شده رقمی است که تا کنون اتفاق افتاده و بر همین اساس تکمیل پروژه راه آهن رشت به آستارا که یکی از پروژه های بزرگ ملی ماست با توجه به تاکید رئیس جمهوری به وزارت راه و قرارگاه خاتم الانبیاء با جدیت پیگیری و نهایی می شود.
وی تصریح کرد : گیلان در هفت ماهه امسال با ۳۰۷ میلیون یورو رتبه نخست طرح سرمایه گذاری در طرح سرزمینی و منطقه آزاد انزلی را به خود اختصاص داده و تحرک خوبی برای قطعه خط آهن تعهدی منطقه آزاد هم صورت گرفته است. 
وی با پاسداشت دوازدهم دی ماه با عنوان روز رشت ،اظهار داشت: در سه ماه گذشته یکی از پروژه های مهم اقتصاد مقاومتی پسماند بود که ۱۰۶ میلیارد تومان اعتبار به شهرداری های رشت، رودسر، لنگرود و انزلی ابلاغ شد و ۱۳ میلیارد تومان هم برای سایر شهرهای استان در حال انجام است. 
وی ادامه داد:تلاش ما بر آن است ۸۸۵  میلیارد تومان اعتباری که برای پروژه های بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان امسال پیش بینی شده به رقم یک هزار میلیارد تومان نزدیک شود. 
وی تصریح کرد: نرخ بیکاری گیلان در سال ۹۷ از ۱۱ درصد بیشتر بوده اما با اقدامات انجام شده امیدواریم که تا پایان سال ۹۹ این رقم به هشت درصد ارتقاء یابد. 
اوراسیا نام بخش وسیعی است که از ترکیب دو قاره اروپا و آسیا پدید آمده است از آنجا که دو قاره آسیا و اروپا مرز طبیعی ویژه ای ندارند و مرزبندی کنونی میان این دو قاره بیشتر تاریخی و فرهنگی است؛ در بعضی مناطق جهان اوراسیا به عنوان بزرگترین قاره در بین قاره های جهان شناخته می شود. بخش بیشتر اوراسیا در نیم کره شمالی و شرقی قرار دارد. مرزهای اوراسیا عبارتند از: اقیانوس آرام در شرق، اقیانوس اطلس در غرب، اقیانوس منجمد شمالی در شمال و آفریقا، مدیترانه و اقیانوس هند در جنوب.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.