علی درمانی عصر چهارشنبه در همایش روحانیان و مبلغان دینی در سالن اداره ارشاد شهرستان تالش اظهار کرد: از ظرفیت روحانیان و مبلغان دینی باید به نحو احسن برای برگزاری انتخاباتی پرشور و مردمی استفاده کنیم و این قشر فرهیخته، ارتباط معنوی و تنگاتنگی با مردم دارد.
وی افزود: مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات می تواند پایه های نظام و انقلاب را مستحکم تر کند و دشمن از صف های طولانی و با اراده مردم در پای صندوق های آرا هراس دارد.
درمانی ادامه داد: دشمنان و معاندین نظام اسلامی در صدد این هستند که مردم را نسبت به نظام بدبین و حضور آنها را در مشارکت های اجتماعی و انتخابات کمرنگ کنند.
معاون سیاسی فرماندار تالش بیان کرد: وظیفه ما مسئولان، روحانیان، مبلغان و هادیان سیاسی سنگین تر از گذشته است و باید بسترهای امن و لازم را جهت حضور مردم در مشارکت های اجتماعی و انتخابات مهیا کنیم.

درمانی گفت: یکی از بزرگترین رویدادهای سیاسی در گام دوم انقلاب اسلامی، انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و همگان در سطوح مختلف باید برای برگزاری قانونمند و فراگیر این همه پرسی تلاش کنیم.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و میان دوره خبرگان رهبری همزمان با سراسر کشور در دوم اسفند ماه امسال برگزار خواهد شد و شهرستان تالش  از یک کرسی یا نماینده در مجلس شورای اسلامی برخوردار است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.