معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با اشاره به آغاز ثبت‌نام کتاب‌فروشی‌های استانی برای حضور در طرح پائیزه کتاب ۱۳۹۸، گفت: تا این لحظه هفت کتابفروشی گیلان در این طرح ثبت‌نام کردند.
حسین ابراهیمیان روز چهارشنبه در گفت و گو خبرنگار  ایرنا با اشاره به نگاه ویژه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان‌ها و در راستای تحقق شعار «ایران تهران نیست»، افزود:‌ خوشبختانه  طرح پائیزه کتاب ۹۸ همزمان با پایتخت در کتابفروشی‌های استان‌ها برگزار می‌شود که بر همین اساس ثبت‌نام کتابفروشی‌های استانی از طریق سایت http://tarh.ketab.ir آغاز شده است.
وی  اظهار داشت: کتابفروشی‌های عضو طرح‌های قبلی خانه کتاب، برای تایید شرکت در طرح پائیزه کتاب ۹۸ نیاز به ثبت نام مجدد ندارند و کافیست با مراجعه به پنل کاربری خود شرایط شرکت در طرح را تایید و اطلاعات خود را کنترل و ویرایش کنند.
معاون امور فرهنگی و رسانه اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان تصریح کرد: طرح پائیزه کتاب ۹۸  از ۲۳ تا ۳۰ آبان‌ماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد  شد و خریداران کتاب‌های عمومی و کودک و نوجوان می‌توانند از ۲۰ درصد یارانه خرید کتاب در این طرح بهره‌مند شوند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت http://tarh.ketab.ir مراجعه کنند.
بیست و هفتمین دوره هفته‌ کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «حال خوش خواندن» از تاریخ ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.