در این دوره از رقابت ها ۹ تیم فوتسال کارگری از شهرهای مختلف استان گیلان حضور داشتند که به مدت هشت هفته در سالن ورزشی کارگران شهرستان رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها تیم فوتسال کارگران شهرداری رشت با شش پیروزی و دو تساوی و کسب ۲۰ امتیاز برای سومین سال متوالی عنوان قهرمانی مسابقات فوتسال کارگران استان گیلان را به خود اختصاص داد  که این تیم در جریان این مسابقات ، ۳۵ گل به ثمر رساند و ۹ گل نیز دریافت کرد.

همچنین تیم فوتسال ذوب آهن گیلان مقام نایب قهرمانی چهارمین دوره رقابت های فوتسال کارگان استان گیلان را تصاحب کرد و تیم فوتسال سپید ماکیان لوشان نیز، در رتبه سوم این دوره از قابت ها قرار گرفت.

روح الله یزدانی ، علیرضا حاجی پور، حمیدرضا حقدوست ، مهدی یزدانی ، مرتضی رمضانی ، سیدرضا کاظمی ، مهرشاد وفادار ، ابراهیم ملکی ، صادق نظام دوست ، عرفان عبدالعلی زاده ، الیاس فیضی نیا و مرتضی پرتو، اعضای تیم فوتبال شهرداری رشت را در رقابت های قهرمانی کارگران گیلان تشکیل می دادند.

همچنین مهدی بوستانی به عنوان مربی و بهمن اکبرزاده به عنوان سرمربی، این تیم را در رقابت های قهرمانی کارگران گیلان هدایت می کردند و کورش زمینی نیز به عنوان سرپرست ، تیم فوتسال کارگان شهرداری رشت را در مسابقات قهرمانی کارگران استان گیلان همراهی می کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.