نانوایان شرکت کننده در این رزمایش در روز چهارشنبه با بکارگیری گازوئیل به جای گاز، پخت نان در شرایط احتمالی قطع گاز را تمرین کردند و نحوه کار و سرعت عمل آنها از سوی مسئولان ارزیابی شد.

سامان ساسانیان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار آستارا در بازدید از این رزمایش گفت: استمرار آموزش پدافند غیرعامل برای آمادگی بیشتر نانوایان و خدمت رسانی در شرایط غیرعادی ضروری است و باید تعداد نانوایان مجهز به سوخت دوم، با توجه به موقعیت گردشگری این شهرستان افزایش یابد.

توحید کرم زاده بخشدار لوندویل نیز در بازدید از این رزمایش در شهر لوندویل اظهار کرد: مسئولان و نمایندگانی از اداره های گاز، اتاق اصناف، صنعت، معدن و تجارت، شهرداری و تیم امداد گاز در این رزمایش همکاری کردند.

وی بر استمرار اجرای این قبیل رزمایش ها به منظور تقویت عملکرد بخش های مختلف، در شرایط حوادث احتمالی تاکید کرد.

محسن آهنی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت آستارا نیز گفت: حضور و بازدید مسئولان عضو شورای پدافند غیرعامل، بر اهمیت این رزمایش در شهرهای آستارا و لوندویل افزوده است.

وی اظهار کرد: ضرورت پخت اضطراری نان در نبود گاز، به نانوایان دارای منبع و مشعل گازوئیل اعلام شده است و نان تنور گازوئیل سوز از نظر کیفیت و طعم، تفاوتی با نان تنور گازسوز ندارد.

هشتم تا چهاردهم آبان ماه هفته پدافند غیرعامل است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی و لوندویل در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و ۲۲۰ واحد نانوایی در آن فعال است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.