جمیل حق پرست روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: بیمه شدگان، کارفرمایان و مستمری بگیران تامین اجتماعی گیلان برای دریافت پاسخ سئوالات بیمه ای خود می توانند به سایت اداره کل تامین اجتماعی استان  به نشانی www.gilan.tamin.ir مراجعه کنند، این اقدام با هدف تکریم مخاطبان و همسو با اقدامات اجرایی به منظور صیانت از حقوق شهروندان انجام گرفته است.

وی با بیان این که منوی پاسخ به سئوالات رایج بیمه ای در سایت تامین اجتماعی گیلان بدون نیاز به مراجعه حضوری پاسخگوی اکثریت پرسش های شهروندان است، اظهار داشت: بیمه شدگان ، کارفرمایان و مستمری بگیران برای دریافت پاسخ سئوالات خود در زمینه انواع تعهدات کوتاه مدت ، مستمری ها ، خدمت سربازی ، سوابق و ... می توانند با مراجعه به سایت یاد شده، در بخش پاسخ به سوالات رایج ، از آخرین اطلاعات آگاه شوند. 

مدیرکل تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان کرد: سامانه پیامکی این اداره کل با شماره ۱۰۰۰۱۴۲۱۳۱ آماده دریافت سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات و دیدگاه های شهروندان در زمینه خدمات و تعهدات این سازمان است.

وی اضافه کرد: تامین اجتماعی در دو بخش تعهدات کوتاه مدت از جمله حمایت‌های درمانی در موارد بیماری، بارداری، حوادث و غیره، پرداخت کمک هزینه ازدواج، مقرری بیمه بیکاری، هزینه پروتز و ارتز و … و تعهدات بلندمدت از جمله پرداخت مستمری‌ های بازنشستگی، از کارافتادگی کلی و جزئی، مستمری بازماندگان و … خدمات ارائه می‌ دهد.

بر اساس آخرین آمار، تامین اجتماعی استان گیلان افزون بر ۴۱۷ هزار بیمه شده اصلی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.