به گزارش ایرنا، محمد نوری هریس روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک شهرستان رشت در فرمانداری با اشاره به ارائه بخشنامه ای به مدارس درباره سرویس مدارس افزود: در این بخشنامه آمده دو شغلی ها، بازنشستگان و دست اندرکاران کادر آموزشی شامل مدیر و معاونان و ... در واحدهای آموزشی نمی توانند سرویس مدارس داشته باشند.

وی اظهار داشت: رعایت موارد یاد شده در واحدهای آموزشی مدارس مورد تاکید است و مدیران مدارس بایستی در به کارگیری رانندگان سرویس مدارس توجه جدی داشته باشند.

مدیرعامل سازمان حمل بار و مسافر شهرداری رشت با بیان این که تنها وظیفه پیگیری موضوعات مربوط به اتوبوسرانی در سطح شهر را نداریم، خاطر نشان کرد: در زمان حاضر، تنها ۳۰ دستگاه اتوبوس فعال در این کلانشهر داریم در حالی که هر جا می رویم موضوع اتوبوسرانی مطرح است.

وی با اشاره به فعالیت شش هزار و ۳۰۰ خودروی تاکسی در کلانشهر رشت اظهار داشت: متاسفانه ما به عنوان مسئولان حمل و نقل شهری کوتاهی کرده ایم، نیامده ایم اهمیت سازمان حمل و نقل را بیان کنیم زیراهر گونه خللی در حمل و نقل می تواند مسایل امینتی و اجتماعی ایجاد کند.

نوری هریس درباره تجهیز ناوگان تاکسی و حمل و نقل عمومی اظهار داشت: سازمان شهرداری ها طرحی را تهیه کرده مبنی بر این که استان های دارای مناطق آزاد، از خودروهای این مناطق به عنوان وسایل های عمومی، تاکسی، مینی بوس و اتوبوس با وام پایین نسبت به تجهیز ناوگان خود اقدام کنند.

محمدعلی ویشگایی معاون عمرانی فرماندار شهرستان رشت نیز در این جلسه با بیان این که مشکلات در حوزه خودروهای تاکسی بررسی و اقدامات لازم انجام می شود، بیان داشت: آراستگی ، نظم و انضباط رانندگان تاکسی از انتظارات ما است که بایستی مورد توجه جدی قرار گیرد.

وی درباره موضوع مطرح شده در جلسه مبنی بر همکاری پلیس در رابطه با سرورس مدارس اظهار داشت: در جلسه بعدی شورای ترافیک این موضوع را مطرح می کنیم و در هر جلسه بایستی موضوعات ارائه شود تا به نتیجه برسیم.

محمد نصیری دبیر شورای ترافیک شهرستان رشت نیز در این جلسه با بیان این که موضوع مسافربرهای شخصی به عنوان دغدغه رانندگان تاکسی را مدت هاست که پی گیری می کنیم، گفت: دغدغه پلیس در این باره اینست که علیرغم  اینکه رانندگان تاکسی زحمات زیادی می کشند، متاسفانه در برخی ساعات ، روزهای تعطیل و غروب ها  در سطح شهر حضور ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.