رئیس هیات تکواندو استان روز سهشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هفته اول از هجدهمین دوره مسابقات لیگ برتر تکواندو جوانان و بزرگسالان مردان کشور جام خلیج فارس یادواره شهید عبدالکریم کجبافی، با حضور ۹ تیم در تهران آغاز شده که تیم یزدان نیز از گیلان در این رقابت ها حضور یافت.

محسن سترگی افزود: بر این اساس و طبق اعلام رضا یزدان پرست سرمربی این تیم ، در وزن اول (۵۴- کیلوگرم) راستین خواجوی، در وزن دوم (۵۸- کیلوگرم) امیرمحمد یکتا و نیما گلشن و در وزن سوم (۶۳- کیلوگرم) پدرام عاشوری، محراب عبدالله زاده و میلاد علی پور اعضای تیم تکواندو یزدان را تشکیل می دهند.

وی ادامه داد: همچنین در وزن چهارم (۶۸ - کیلوگرم) مهدی محمدی گواری و امیرحسین بهرآبادی، در وزن پنجم (۷۴- کیلوگرم) مهدی سلطانی و امیررضا نیک سیرت، در وزن ششم (۸۰ - کیلوگرم) رسول کسرائی و علی قلی پور دیگر نفرات تیم تکواندو یزدان رشت در لیگ برتر کشور هستند.

وی بیان کرد: در وزن هفتم (۸۷- کیلوگرم) نیز مصطفی معماری و در وزن هشتم (۸۷+ کیلوگرم) سیدحسین حسین زاده و سیدمحمدامیر کیائی دیگر نفرات تیم تکواندو یزدان رشت در هجدهمین دوره لیگ برتر جوانان و بزرگسالان کشور هستند.

به گفته سترگی، رضا یزدان پرست به عنوان سرمربی ، سعید شفیعی به عنوان مربی و  جاوید عاشوری به عنوان سرپرست، این تیم را در لیگ برتر تکواندو کشور همراهی می کنند.

۷۲۸۵/۲۰۰۷/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.