سرهنگ امیر طالبی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:  یکی از  دور برگردان های غیر ضروری که  در بولوار شیون فومنی رشت بسته شده بود ، توسط عوامل شهرداری بازگشایی شد که طی صبح امروز؛ کامیونی هنگام دور زدن در این بریدگی در برخورد با عابرپیاده ۵۵ ساله منجر به فوت وی  شد.

 وی با اشاره به  حجم بالای تردد در شهر رشت تصریح کرد: پلیس  راهنمایی و رانندگی برای جلوگیری از وقوع حوادث در حال شناسایی  دور برگردان های  غیر ضروری   و بستن آن ها در شهر رشت است اما متاسفانه شهرداری شبانه  دوباره آن ها را بازگشایی می کند که این اقدام منجر به وقوع  بیشتر سوانح رانندگی و از جمله  حادثه  ناگوار صبح امروز  می شود.

سرهنگ طالبی دوربرگردان های  زائد  و غیر استاندارد را  موجب کندی تردد  و ترافیک بیشتر و سر در گمی عابران پیاده دانست و  خاطرنشان کرد: پلیس با کار کارشناسی دور برگردان های غیر ضروری را شناسایی می کند و بایستی  برای جلوگیری از حوادث و ایمنی حفظ جان شهروندان ؛ متولیان شهری با پلیس همکاری کنند و صرفا برای نزدیک کردن راه ، دوباره آن ها را باز نکنند.

شهرستان رشت با شش بخش ، بیش از ۹۰۰ هزار نفر جمعیت دارد  که  حدود ۷۰۰ هزار نفر شهری و افزون بر ۲۲۰ هزار نفر روستایی می باشد. بخش زیادی از قربانیان  تصادفات رانندگی در گیلان را عابران پیاده  تشکیل می دهند.

۷۲۹۶ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.