مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با اعلام فدراسیون قایقرانی ، شش قایقران به ششمین مرحله اردوی تیم ملی اسلالوم آقایان دعوت شدند که خوشبختانه یک قایقران نیز از گیلان است.

مرتضی ورزلدوست افزود: بر این اساس عرفان آقایی قایقران شایسته گیلانی به همراه پنج قایقران دیگر از استان های اصفهان ، چهارمحال و بختیاری، تهران و البرز  به مرحله جدید اردوی تیم ملی آبهای خروشان (اسلالوم) دعوت شدند.

وی ادامه داد: این قایقران شایسته گیلانی به همراه سایر دعوت شدگان باید از روز شنبه ششم مهرماه در مرحله جدید و ششمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی قایقراین اسلالوم  در یاسوج کهگیلویه و بویراحمد  حضور یابند.

وی بیان کرد: مرحله جدید اردوی تیم ملی قایقرانی اسلالوم مردان کشور تا روز ١٩ مهرماه زیرنظر کادرفنی این تیم در یاسوج ادامه خواهد یافت و امیدواریم که عرفان آقایی قایقران شایسته گیلانی با موفقیت این اردو را به اتمام رسانده و به عضویت تیم ملی درآید.

ورزلدوست خاطرنشان کرد: اردوی تیم ملی قایقرانی اسلالوم مردان کشور که برای حضور در مسابقات آسیایی در یاسوج برپا خواهد شد، با مربیگری اسفندیار شیرمحمدی و سرپرستی احمد گنجی دنبال می شود.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.