دبیر هیات فوتبال استان روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به در پیش‌ بودن مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹  به میزبانی کشور امارات ، مراسم معرفی ستارگان فوتبال ساحلی در شب پایانی این رقابتها برگزار خواهد شد.

فرزاد سیری افزود: بر همین اساس فهرست اسامی بازیکنان جهت دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در یکسال اخیر از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی منتشر شد که خوشبختانه نام محمد احمدزاده کاپیتان گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی نیز در این فهرست قرار دارد.

وی ادامه داد: پس از رای گیری از سرمربیان و کاپیتان‌ های تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان، اسامی سه نامزد نهایی بازیکن و دروازه بان مشخص خواهد شد و نفرات منتخب در مراسم گالا فوتبال ساحلی اعلام خواهند شد که امیدواریم احمدزاده نیز جزء منتخبان باشد.

دبیر هیات فوتبال گیلان خاطرنشان کرد: البته به جز محمد احمدزاده کاپیتان گیلانی تیم ملی فوتبال ساحلی ، پیمان حسینی دروازه‌بان تیم ملی و محمد مرادی ملی‌پوش جوان تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در این فهرست هستند که این دو بازیکن نیز شانس کسب عناوین برتر جهان را دارند.

وی به عناوین کسب شده توسط محمد احمدزاده اشاره و بیان کرد: خوشبختانه این بازیکن شایسته گیلانی تاکنون و در چند سال اخیر در تورنمنت های مختلف با تیم ملی فوتبال ساحلی ایران درخشیده و عناوین مختلفی را کسب کرد و همچنین در تیم منتخب سال ۲۰۱۷ نیز قرار گرفته است.

پیمان حسینی در سال ۲۰۱۷ جایزه برترین دروازه بان، محمد احمدزاده جایزه قرارگرفتن در تیم منتخب سال ۲۰۱۷ و محمد مرادی جایزه پدیده جهان در سال ۲۰۱۸ از تیم ملی فوتبال ساحلی ایران را در کارنامه خود دارند.

۷۲۸۵ /6030

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.